Pagina's

maandag 28 november 2011

Random pictures | 28 november

 Hoi allemaal! De week is helaas weer begonnen, maandag vind ik altijd de stomste dag. Een blokuur wiskunde, latijn en nederlands op één dag, en dan ook nog een uurtje engels! Bah. Ik ben ook alweer druk met een werkstuk voor geschiedenis en ik moet straks ook weer naar pianoles toe. Ik heb geen tijd voor een écht artikel, maar hier heb ik toch een paar random foto's voor jullie!








1. Uitzicht op de zonsondergang vanaf m'n kamer.
2. Golvend haar door met een knot in te slapen.
3. M'n vanille geurkaars gezellig tussen m'n andere kaarsjes.
4. Fotografie tijdschriften die ik van m'n opa gekregen heb.
5. Nieuwe opbergmanier van m'n kwasten: in een glas, niet meer in de hoes die erbij kwam.
6. Rihanna's nieuwe album 'Talk That Talk' luisteren op iTunes waar ik op het moment verslaafd aan ben.
7. Nagellak die ik op het moment op heb, een hele mooie nude kleur: OPI - Samoan Sand

Zijn jullie maandagen ook altijd vervelend?
Love,

Diana

1 opmerking:

  1. Ik haat maandagen ook! Gelukkig ben ik de komende 4 weken vrij op maandag. Dat scheelt zoveel! Mooie foto's heb je! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.