Pagina's

donderdag 29 december 2011

29 december

Hoi allemaal! Wat een hondenweer vandaag zeg. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier regent het al de hele dag.. Maar een goed moment om wat meer aandacht aan mijn make-up en haar te besteden vind ik altijd. Ik ga straks naar een verjaardag dus had ik nog een goed excuus ook.
Het volume van m'n speakers staat lekker hard en Spotify is weer mijn beste vriend deze middag. Heerlijk zo'n vakantie, het kan niet lang genoeg duren wat mij betreft :)

Het filmpje dat ik gister voor jullie gemaakt had is eindelijk geupload dus als die verwerkt is zet ik 'm meteen hier voor jullie! Voor nu een paar foto's.




"Home is wherever I'm with you" (Home - Edward Sharpe & The Magnetic Zeros)

Fijne dag!
Love,

Diana

6 opmerkingen:

  1. Ik vind jou zo'n mooi meisje. Wat zit je haar ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk je haar! Goede tip als filmpje hoe je dat doet haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zie je er mooi uit zeg (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm now not certain the place you are getting your info, but good topic. I needs to spend a while learning much more or figuring out more. Thank you for fantastic info I was looking for this info for my mission.

    My website - best cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.