Pagina's

woensdag 4 januari 2012

New in | Make Up Forever lipstift en OPI - My Private Jet

Hey! Allereerst nog een fijn 2012, aangezien dit mijn eerste bericht in het nieuwe jaar is. Gisteren was ik in de Sephora en aangezien ik een cadeau cheque voor kerst had gekregen heb ik me weer laten verleiden tot het kopen van twee hele fijne producten. De eerste is een Make Up Forever lipstift en de tweede is een nieuw OPI nagellakje.







Het eerste is dus deze lipstift. Ik zocht al een hele tijd een mooie 'pale' roze, als je begrijpt wat ik bedoel. En in plaats van een Catrice of Essence lipstift besloot ik dat ik eens een iets betere kwaliteit zou zoeken aangezien ik echt een goede pigmentatie wilde. Uiteindelijk kwam ik uit op deze van 'MUF' (haha, grappige afkorting voor Make Up Forever). Hij is wel wat duurder dan de gemiddelde lipstift, deze kostte €20, maar hij is de prijs dubbel en dwars waard! De pigmentatie is geweldig en de kleur blijft heel lang op je lippen. Wat ik ook heel fijn vind is dat de kleur een beetje matte is en zonder shimmer. Het staat heel natuurlijk! Hier komt uiteraard nog eens een foto van :)






Mijn tweede en laatste aankoop is dit speciale OPI lakje. Hij heet 'My Private Jet' en is een hele bijzondere, bruin/grijs/glitter achtige kleur. Als ik naar het potje kijk doet het me een beetje aan het helal denken, dat is vooral op de eerste en tweede foto goed te zien. Het was moeilijk om het effect goed op de foto te krijgen, maar dit komt toch wel goed in de buurt! Op je nagels zie je meer terug van de glitters dan de glans die je in het potje ziet, maar het blijft een hele mooie nagellak. Altijd als ik een OPI koop wil ik een speciale kleur, en vooral iets wat niet lijkt op wat ik al heb aangezien het best prijzig is. Ik had deze kleur nog nooit eerder gezien, maar ik vond hem dan ook helemaal onderaan het schap. Ik vind het een hele mooie aanwinst aan mijn OPI collectie!

Zijn jullie ook zo dol op OPI nagellak?
Love,

Diana

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Je lipstick heeft ook echt een prachtige kleur! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een OPI nagellak gehad, al wil ik er binnenkort wel een kopen als ik een mooie en wat 'speciale' zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtig lakje :) En de kleur van de lipstick is trouwens ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.