Pagina's

zondag 19 februari 2012

NOTD | Circle Circle Dot Dot

Hoooi! Vandaag weer eens een nail art post. Het is een simpele creatie, maar het resultaat is des te leuker :) Ik vind het erg vrolijk en speels, en ik blijf maar naar m'n nagels kijken. Het leukste is dat het totaal geen tijd of moeite heeft gekost. Genoeg gepraat, zie hier onder het resultaat!





Ik heb op deze site een tijd terug dotting tools gekocht voor heel weinig geld, en daarmee is dit echt een fluitje van een cent! Heb je geen tijd voor een ingewikkeld design maar wil je wel net even iets extra's op je nagels? Stipjes zijn de oplossing. Ik heb trouwens Suzi Takes The Weel en Pink Friday van OPI gebruikt. Voor het contrast heb ik de kleuren op mijn ringvinger omgedraaid, heeft wel een grappig effect!

Heb jij dotting tools en ben je er ook zo dol op? Of red je het ook zonder?
Love,

Diana

7 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.