Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Filmpje | Back to School 2012

De meeste scholen gaan binnenkort weer beginnen of zijn al begonnen en dat betekend: hoog tijd voor mijn eerste 'back to school' filmpje! Ik heb een make-up look, haar-stijl en een outfit voor jullie samengesteld waarmee je hopelijk vol vertrouwen en goede moed weer naar school gaat. Denk aan je eerste dag, de schoolfotograaf of een gewone schooldag: noem het maar op. Hopelijk is dit filmpje nuttig voor jullie, veel kijk plezier! :)


Jurk: H&M
Oorbellen: H&M
Ketting: Primark
Schoenen: Sacha
Tas: Primark

Zijn jullie al helemaal klaar voor het nieuwe schooljaar?
Love,

Diana

9 opmerkingen:

  1. Ik ben al helemaal klaar voor school! Maar niet dat ik een outfit ga plannen ofzo, ik zie wel ;) Leuk filmpje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Vooral de haarstijl is echt amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk om te zien! Ik heb alleen niet zo'n zin om naar school te gaan, ondanks alle leuke looks die ik voorbij zie komen.. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje, die haarstijl ga ik ook eens proberen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk filmpje! En nee, nog niet echt klaar om weer naar school te gaan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk filmpje! Vooral je haar, dat ga ik ook eens proberen.
    Kan je ook nog eens een keertje je schoenen stash filmen en je kledingkast???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk filmpje!

    Wat voor een wenkbrauwpotlood gebruik jij?
    Gaat dit enkel met dunne wenkbrauwen of ook met wat bredere?


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schoolfotografie door onze schoolfotograaf. haast 25 jaar ervaring,nu met een speciale aanbieding ivm ons jubileum! Wij maken schoolfoto's door heel Nederland

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.