Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Filmpje | Zilvere ooglook voor Prom

Gisteren had ik weer eens zin om een filmpje te maken! Ik was een beetje aan het experimenten met oogschaduw e.d. omdat ik aankomende vrijdag mijn eindexamengala heb. Uiteindelijk kwam ik met deze look waar ik wel erg tevreden over was en zelf dus ook zal dragen naar het gala, en ik besloot hem te delen met jullie. Wellicht hebben jullie zelf binnenkort ook een dergelijk feest en kan dit handig zijn :) Ik ben niet zo goed in make-up tutorials filmen, maar ik denk dat ik het gewoon vaker moet doen en ik er dan vanzelf wel wat handiger in word. Ik wens jullie in ieder geval veel kijk plezier!


Hebben jullie ook prom of een ander soort afsluitend feest?
Love,

Diana


7 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ga je dan ook een foto plaatsen van je totale look, inclusief kleedje enzo :). Zou ik heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 't een leuk filmpje hoor! En die glitters in je binnenste ooghoek vind ik vooral mooi. Inderdaad nét even dat extra! Ben benieuwd naar je complete look eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent echt heel mooi!
    En je kunt hele leuke looks maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je echt superknap!

    Leuk filmpje ;)

    Liefs Lola

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.