Pagina's

maandag 16 april 2012

Personal update: examentraining, puberruil en nooit meer huiswerk

Hey allemaal! Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest, dat was helemaal niet mijn bedoeling. Helaas was het even niet anders omdat ik super druk was met school. Zoals jullie misschien wel al weten doe ik dit jaar eindexamen, en die beginnen steeds dichterbij te komen. Het is al over minder dan een maand! De stress begin ik al te voelen. De afgelopen weken ben ik eigenlijk heel druk geweest met alles afronden. Daarmee ben ik nu gelukkig klaar, en het mooiste is: nu heb ik NOOIT meer huiswerk!!! Volgend jaar op de universiteit moet ik er natuurlijk ook hard tegen aan, maar dat is toch anders dan de middelbare school. Dat "wat heb ik hier in godsnaam aan in mijn leven"- gevoel zul je dan niet meer hebben. Heerlijk.

Vanaf vorige week ben ik ook bezig met examentraining. Dat houd in dat ik vanaf 9 tot 12 een oud examen maak en daarna die ga bespreken met de docent. Op zich wel nuttig, maar de dagen zijn wel lang. Maar goed, daarom ben ik dus niet echt aan bloggen toe gekomen. Morgen en overmorgen ben ik vrij (ik moet alleen mijn eind cijfer lijst ophalen) dus dan zal ik weer een artikel maken!

Tot slot heb ik nog een ontzettend leuk bericht.. Het is allemaal nog onder voorbehoud, maar ik ben er zo enthousiast over dat ik het niet voor me kan houden! Ik ben benaderd door de KRO of ik mee wil doen aan Puberruil!! Voor het aankomende seizoen wilden ze graag een enthousiaste fashion/beauty blogger omdat het tegenwoordig steeds populairder wordt, en nu hebben ze daar mij voor uit gekozen! Ik kan het echt niet geloven, dat ik word uitgekozen voor zo'n programma! Als er geen geschikte ruil voor mij gevonden wordt kan het zo zijn dat ik alsnog niet mee doe, maar ik hoop heel erg dat ze een match vinden. Voor degenen die het niet kennen, Puberruil is een programma waarin pubers voor vier dagen van leven ruilen en hun school, vrienden, hobby's e.d. overnemen. Het lijkt me echt een unieke ervaring om zoiets mee te maken, en ik ben dan ook heel dankbaar. Zoals ik al zei is het dus niet 100 % zeker, maar laten we hopen dat het doorgaat!

Gekke foto van m'n telefoon. Batwoman, ready to safe the day.

Hoe is jullie week? Hebben jullie examens en zo ja, heb jij ook al zulke stress?! Of is het op het moment allemaal lekker rustig en geniet je volop van het leven? ;) Let me know!

Love,
Diana



17 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Puberruil! Ik hoop voor je dat je word uitgekozen en dat alles goed verloopt de weken voor je examens. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool dat je bent gekozen voor Puberruil! Dat ga ik dan zeker kijken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Ik hoop dat je mee mag doen! Mijn ouders zeggen altijd als wij het kijken dat ze mij op gaan geven haha, maar ik heb geen idee of ik dat leuk vind haha :P
    Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, gaaf! Ik kijk dat wel eens, en het is altijd zo leuk! Als je komt moet je het maar even zeggen, dan ga ik zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauw, wat super dat je misschien mee mag doen met Puberruil! Die aflevering ga ik dan zeker even kijken (:
    En ohhh, ik ben echt jaloers dat je helemaal geen huiswerk meer hebt! Ik heb nog een hele periode voor me!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ontzettend leuk!
    Ik kijk daar vaak naar en hoop dan ook echt dat je meedoet!
    Ik ben wel beniewd naar de match. Haha.
    Zo doen ze vaak gelovig - niet gelovig.
    Ruige sport - niet ruige, kortom ik ben erg benieuwd.

    Liefs Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met je examens.
    En toevallig weet ik dat
    laceandpearlsbyroos.com ook mee doet aan puberruil!
    Misschien wordt dat wel je match?
    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sueprleuk dat je mee mag doen aan puberruil! als het op tv komt gha ik het zeker kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je bent echt mn aller leukste blogster enzo jou blog dingetjes zijn zo cool

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je bent echt mn aller leukste blogster enzo jou blog dingetjes zijn zo cool

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vet ik wil ook wel mee doen met ik heb hiemwaai snik snik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heej leuk van puberruil en suc6 nog en ben je gekozen XX

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.