Pagina's

dinsdag 5 november 2013

Gosh Illuminating CC Cream

Reviews doe ik niet heel regelmatig, maar áls ik ze doe, is het omdat ik het of heel geweldig vind, of helemaal niks. Vandaag review ik een product waar ik op dit moment dol op ben en het de moeite waard vond om met jullie te delen. Ik heb het over de CC Cream van Gosh. Ik gebruik 'm nu een tijdje, heb afgewisseld met andere producten maar kom hier toch weer op terug. Ben je benieuwd naar mijn mening, lees dan snel verder!

maandag 4 november 2013

Mega kerst unboxing

Hey allemaal! Nu dat ik de herfst uitvoerig aan bod heb laten komen op m'n blog, is het nu alweer de beurt aan kerst. Natuurlijk duurt het nog twee maanden voor het zover is, maar dat betekent niet dat we niet alvast in de sfeer mogen komen! Watmaaktjemooi.nl, een webshop die de schattigste dingetjes voor bad en douche verkoopt, lanceert hun kerstcollectie en stuurde mij een mooi pakket op. Dit wilde ik uiteraard weer met jullie delen, én ik heb nog een leuke verrassing als je tot het einde blijft kijken :)

Klik hier als je de video niet kan bekijken

Om het overzichtelijk te houden vraag ik jullie een reactie op YouTube achter te laten als je mee wil doen. Je kan in de video rechts onderin op het icoontje klikken om naar de website te gaan of op de link onder de video. Klik hier om naar de Facebook pagina van watmaaktjemooi te gaan. Heel veel succes, en wie weet ben jij de gelukkige winnaar!

Met welke producten verwen jij jezelf extra tijdens deze donkere maanden?
Love,

Diana 

zondag 3 november 2013

'Hoi allemaal', een column over.. MIJ!

Wauw, het is zo ver: mijn eerste echte media-momentje. Van de zomer had ik een interview met schrijver en NRC columnist Arjen van Veelen. Na aanleiding van een video waarin ik zijn boek 'En hier een plaatje van een kat' aanraadde ging er een nieuwe wereld voor hem open: beautybloggen. Via via was hij hier op gekomen en wilde me er graag het een en ander over vragen. Het stukje is helaas al een maand geleden in de NRC gepubliceerd (ik heb hier destijds zelf ook niks over gehoord, heel erg jammer) maar ik wil 'm toch graag met jullie delen! Doordat het interview al een hele tijd geleden is kloppen een aantal dingen niet meer, maar dat mag de pret niet drukken. Enjoy! :) 


Ik vind het een leuk en humoristisch stukje geworden! +1 voor de (beauty)bloggers.
Love,

Diana 

Dazzle Post #4

Oh yes, vandaag is er eindelijk weer een post video! Ik heb weer super creatieve, lieve, ontroerende en gewoon hele leuke brieven en pakketjes ontvangen. Ik weet niet of het ooit zal wennen dat mijn kijkers/lezeressen zoveel tijd en moeite in me steken. Onwijs bedankt in ieder geval, en veel kijk plezier uiteraard :)

Klik hier als je de video niet kan bekijken

Love,

Diana