Pagina's

woensdag 29 februari 2012

Filmpje | Collective haul januari/februari

Zo hehe, eindelijk weer een filmpje! Zoals ik al eerder had aangekondigd zou ik een collective haul filmen van de afgelopen 2 maanden. Nou daar ben ik vandaag eindelijk aan toe gekomen, dus veel kijk plezier! :)


Hebben jullie onlangs nog geshopt? Zo ja, wat?
Love,

Diana

maandag 20 februari 2012

OOTD | Black and coppery gold

Hoi allemaal! Ten eerste moet ik even kwijt wat een heerlijk lente weer het was vandaag! De temperatuur was misschien niet heel hoog, maar ik heb alsnog genoten van de zon. Nu het ook steeds langer licht blijft krijg ik vaker de kans om na school nog foto's te maken, zo doende dus ook vandaag. Ik had vandaag eindelijk de knoop doorgehakt dat ik mijn herten trui die ik een paar shoplogs terug liet zien zal houden (lees: ik heb het kaartje eraf geknipt). Dus wat zal het ook, ik trok 'm meteen aan.





Ik heb 'm lekker simpel gecombineerd, gewoon black all the way! De trui was al goud en glitterig genoeg, haha :) Oh en de foto's zijn een tikkeltje overbelicht, sorry hiervoor maar aangezien ik zo'n gigantisch raam heb is de zon bijna niet tegen te houden.

Nu moet ik vlug aan een kunst presentatie gaan werken, en daarna naar pianoles. Pff, ik heb totaal geen zin! Maar goed, wat moet dat moet.

Hebben jullie genoten van deze zonovergoten dag, of zat je opgesloten op school/werk?
Love,

Diana

zondag 19 februari 2012

NOTD | Circle Circle Dot Dot

Hoooi! Vandaag weer eens een nail art post. Het is een simpele creatie, maar het resultaat is des te leuker :) Ik vind het erg vrolijk en speels, en ik blijf maar naar m'n nagels kijken. Het leukste is dat het totaal geen tijd of moeite heeft gekost. Genoeg gepraat, zie hier onder het resultaat!





Ik heb op deze site een tijd terug dotting tools gekocht voor heel weinig geld, en daarmee is dit echt een fluitje van een cent! Heb je geen tijd voor een ingewikkeld design maar wil je wel net even iets extra's op je nagels? Stipjes zijn de oplossing. Ik heb trouwens Suzi Takes The Weel en Pink Friday van OPI gebruikt. Voor het contrast heb ik de kleuren op mijn ringvinger omgedraaid, heeft wel een grappig effect!

Heb jij dotting tools en ben je er ook zo dol op? Of red je het ook zonder?
Love,

Diana

vrijdag 17 februari 2012

OOTD | Spring is in the air

Hey allemaal! Eindelijk zit de week er op en dan betekend weekend! Maar helaas moet ik wel veel voor school doen aangezien volgende week mijn onderzoek voor pws af moet zijn.. Ook heb ik een presentatie, een toets en ga zo maar door.
Het goede nieuws is dat afgelopen week m'n nieuwe telefoon is aangekomen! Ik heb nu een witte Samsung Galaxy S2, en ik ben er onwijs blij mee! Een van de vele voordelen is dat hij hele mooie foto's maakt, en ik heb een Blogger app, dus ik zal vanaf nu ook vanaf m'n telefoon vlogen :) Starting with now, ik heb een OOTD bestaande uit 1 foto voor jullie (de rest heb ik perongeluk verwijderd).


Ik hoop dat de foto goed uit komt, zoals ik al zei is dit de eerste keer dat ik dit doe, zie het als een test.
Zouden jullie het leuk vinden als ik dit vaker doe, wat kortere berichten via mijn telefoon?
Love,
Diana