Hoi allemaal! Ten eerste moet ik even kwijt wat een heerlijk lente weer het was vandaag! De temperatuur was misschien niet heel hoog, maar ik heb alsnog genoten van de zon. Nu het ook steeds langer licht blijft krijg ik vaker de kans om na school nog foto's te maken, zo doende dus ook vandaag. Ik had vandaag eindelijk de knoop doorgehakt dat ik mijn herten trui die ik een paar shoplogs terug liet zien zal houden (lees: ik heb het kaartje eraf geknipt). Dus wat zal het ook, ik trok 'm meteen aan.
Ik heb 'm lekker simpel gecombineerd, gewoon
black all the way! De trui was al goud en glitterig genoeg, haha :) Oh en de foto's zijn een tikkeltje overbelicht, sorry hiervoor maar aangezien ik zo'n gigantisch raam heb is de zon bijna niet tegen te houden.
Nu moet ik vlug aan een kunst presentatie gaan werken, en daarna naar pianoles. Pff, ik heb totaal geen zin! Maar goed, wat moet dat moet.
Hebben jullie genoten van deze zonovergoten dag, of zat je opgesloten op school/werk?
Love,
Diana