Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Citytrip naar Barcelona!

Hoi allemaal! Ik heb nu al 4 dagen niet geblogt, maar dat was niet zonder reden: ik ben 4 dagen naar Barcelona geweest! Ik heb dit niet vooraf aangekondigd omdat ik niet op internet wil zetten wanneer ik op vakantie ben (in verband met inbraak e.d.). We waren met z'n 4en: mijn moeder, oma, zus en ikzelf. We zaten in een hotel aan een heel mooi en bekend plein, Plaza Reial. Het weer was super (tussen de 20-25 graden en geen wolkje aan de lucht!) en we hebben heel veel gezien, Barcelona is echt een schitterende stad. Ik heb echt een geweldig tripje gehad! Ik heb uiteraard ook een hoop foto's gemaakt, niet met mijn eigen Canon spiegelreflex helaas, omdat Barcelona bekend staat om de zakkenrollers en straatrovers had ik die maar niet meegenomen, maar wel met een andere digitale camera. Ook heb ik heerlijk geshopt want ze hebben de leukste winkels die je maar kan bedenken (en véél goedkoper dan in Nederland) maar daar zal ik nog wel een apart artikel over maken.
Hieronder zal ik jullie een aantal foto's laten zien :)


Het plein waar ons hotel aan zat. Heerlijke summer feeling met die palmen.
Nog een paar hotspots van Barelona:



Segrada Familia

Gaudí museum

Gaudí museum

Beroemde mozaïek banken van Gaudí

La Boqueria, bekende traditionele markt (etenswaren)

Het lekkerste fruit hebben ze daar, zoals mango. Hmm!

De Oude Haven bij schemering
Tot slot nog wat andere foto's:

De Tango kan natuurlijk niet ontbreken

Sangria met vishapjes drinken/eten aan de zee!

Met zus

De kust van Barcelona (er werd trouwens nog veel gezwommen in zee!)

Met zus in La Maquinista (een geweldig winkelcentrum met o.a. Forever21)

Nou dit was een kleine greep uit de collectie foto's die we gemaakt hebben. Zoals ik al zei heb ik echt 4 super leuke dagen gehad! Nu moet ik helaas wel weer veel aan school gaan doen aangezien ik nu minder tijd heb gehad voor huiswerk..

Zijn jullie nog ergens heen geweest deze herfstvakantie? Of heb je in Nederland wat leuks gedaan?
Love,

Diana

4 opmerkingen:

  1. De broek is idd van MONKI! Je moet eens daar kijken, ze zitten heel fijn! Ook nog verkrijgbaar in andere kleuren! En ik woon in Poort idd! :) Jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie foto's!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, nog meer zin om er heen te gaan in de zomer!
    www.liefsannebelle.weblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.