Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Shoplog | Kruidvat beauty producten

Allereerst: sorry dat ik zo lang niet geblogt heb! Het was niet mijn bedoeling, maar ik had het weer erg druk op school en daarbuiten, dus ik kwam helaas niet aan bloggen toe. Maar om het goed te maken heb ik vandaag een shoplog voor jullie!
Ik ben weer naar Kruidvat geweest, de winkel waar ik zo lang kan blijven hangen en meestal met een goed gevuld tasje vandaan kom. Ik was cadeautjes aan het kopen voor een vriendin en heb daarnaast nog een aantal leuke dingen voor mezelf gekocht.


De schade valt wel mee. Ik heb twee dingen gekocht die ik echt nodig had en drie dingen die ik gewoon leuk vond. Laten we beginnen met het nuttige.






Een tijdje terug had ik over deze nagellakremover gelezen op een blog, en aangezien mijn oude op raakte was ik vastbesloten deze te kopen. Ik heb hem inmiddels al een keer gebruikt en ik ben onwijs tevreden! Het pompje is super handig, er zit geen aceton en ook ruikt hij helemaal niet vervelend, bijna zelfs lekker. Verder ziet de verpakking er ook gewoon leuk uit. Hij kostte €2,50.



Dan deze vaseline van Kruidvat huismerk. Met dit koude weer transformeren mijn lippen direct in schuursponjes als ik er niks opsmeer. Ik had nog een potje Rosebud die ik op mn nachtkastje heb liggen, en een roze Labello met lichte shimmer, maar ik wou graag iets om mee te nemen en ik had ook niet altijd behoefte aan roze glitter op m'n lippen. En ik had ook voor het vertrouwde potje Vaseline of Blistex kunnen gaan, maar ik besloot om het huismerk uit te proberen, over het algemeen ben ik namelijk heel erg tevreden over Kruidvat huismerk. De verpakking is simpel maar valt wel lekker op tussen je spullen door dat felle groen. Verder is de kleur transparant en zit er Aloƫ Vera in waardoor het ook nog wel lekker ruikt (en geneest natuurlijk).




Oke, dan nu de dingen die ik niet echt nodig had maar wel heel erg leuk vond: mijn favorieten! Allereerst deze nagellak. Oh my...Wat ben ik hier verliefd op! Ik zocht al een hele tijd een 'holographic' nagellak (ik bedoel de Chanel 'Holographic' en de verschillende dupes die daarop zijn gemaakt) en nu had Essence een super mooie holografisch-achtige topper! Hij heet 'Julia' en je kan wel zeggen dat ik fan ben. Ik heb hem voor een feestje met een donkerblauwe basis gecombineerd en het resultaat was super mooi! Hier zal ik ook gauw ook een artikel over plaatsen. Hij kostte maar €1,80 en is een ware aanwinst in mijn nagellak stash.



Tot slot heb ik nog twee oogschaduw palletjes van Essence. Deze eerste heet 'Long Beach' en heeft super mooie neutral shimmer tinten. Ik vind deze super geschikt voor naar school, maar ook draagbaar naar feestjes e.d. Ik weet niet meer precies hoeveel de oogschaduws kostten, maar niet veel in ieder geval. Ongeveer €2. Oh en er zit ook nog een handige applicator bij!



Last but not least nog een mooi pallete van Essence. Op de foto is hij al 1 keer gebruikt, sorry hiervoor maar ik ging naar een feestje en had hem direct gebruikt. Hij heet 'Over the Taupe' en het zijn, zoals de naam al zegt, hele mooie taupe kleuren. Eigenlijk is alleen de 2e kleur taupe, maar de rest is dezelfde kleurnuance. Hier ben ik ook echt onwijs blij mee!

Dit waren al mijn Kruidvat aankopen alweer. Ik zal er snel een keertje looks/revieuws over posten. Nu ga ik lekker uiteten met mijn klas bij een sushi restaurant, heb er zin in!

Wat vind jij van Kruidvat huismerk?
Love,

Diana

4 opmerkingen:

  1. OMG sushi!? jaloers :P ik houd wel van de eigen merk producten van kruitvat. De body Fruit lijn vind ik helemaal heerlijk.
    Wat een mooie spulletjes heb je ingeslagen zeg. Ziet er erg handig uit die nagellak remover.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! Ooh, die nagellakremover klinkt echt goed. Dat pompding lijkt mij ook zo handig, ik denk dat ik hem ook ga halen. Oeeee, sushi, lekkerrrr. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    Ik had precies hetzelfde verhaal over de nagellak remover, maar toen ik hem voor het eerst gebruikte vond ik hem heel erg plakkerig, maar verder heel handig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey,
    die nagellak remover is echt handig, heb hem zelf ook
    maar ga nu de nieuwe proberen de `quick & easy`
    zelf vind ik het kruidvat eigen merk wel goed

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.