Pagina's

vrijdag 29 juni 2012

Filmpje | Tutorial: bronze gouden zomerlook

Hoi allemaal! Vandaag weer eens een filmpje, en wel een make-up tutorial! Soms heb ik opeens een random ingeving en ga aan de slag met een tutorial. Ik ben geen pro, maar ik vind het wel leuk om mijn ideeën te delen met jullie. Ik besloot deze keer iets voor de zomer te doen, iets wat ik zelfs ook graag draag als de zon schijnt. Uiteindelijk ben ik hier dus mee gekomen. Veel kijk plezier!


De producten die ik gebruikt heb:


Close-up's:




Zijn jullie ook zo toe aan een échte zomer?!
Love,

Diana


14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige zomerlook! Heel mooi gedaan met die bronzer kleuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! in het filmpje leek de bronzer een beetje te donker, maar op de foto's ziet het er echt heel mooi uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige look! Inderdaad lekker shiny :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt heel mooi! waar kan je die lancaster invinited bronze kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ligt er wel helemaal buiten maar..
    Kan je een keertje een filmpje maken hoe je je haar doet? Of in welke kleur je het
    verft? Of hoe je het verzorgt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je haar zit echt prachtig hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow ik vind jou echt ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey! Wat een mooie look! Had nog klein vraagje welke kleur gebruikt jij van lancaster? 002 of 001?
    Dan weet ik welke ik kan kopen

    Liefs Marlène

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe ben je aan de naam disfordazzle gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.