Pagina's

donderdag 12 juli 2012

Filmpje | Haarverhaal

Hey lieve mensen. Vandaag weer eens een filmpje yeah woohoo party! Oke misschien is dat iets te  enthousiast, maar het was in ieder geval een hele tijd terug dat ik een filmpje maakte dus ik had er weer zin in! Vooral op Youtube maar ook hier op mijn blog krijg ik regelmatig vragen over mijn haar, dus ik besloot om eens een filmpje te maken waarin ik alles over mijn haar vertel wat er over te vertellen valt. Hopelijk hebben jullie er wat aan en vindt je het leuk om naar te kijken :)



Heb je nog vragen, stel ze dan gerust hier in de reacties of via de mail!
Love,

Diana

16 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk filmpje! :) Ik heb nog 2 vraagjes, hoe duur is die blonde haarverf? En hoe vaak verf je het?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die blonde haarverf kost normaal rond de €15, maar ik koop het meestal als er iets van een aanbieding is, die zijn er namelijk regelmatig bij Kruidvat, Meeuwsen e.d. Ik verf alleen mijn uitgroei bij (samen met mijn moeder en zus zodat alle verf goed benut wordt) en dat ligt er maar net aan wanneer er tijd is of hoe snel m'n haar is gegroeid haha! Dat ligt ongeveer tussen de 1 en 2 maanden denk ik.

      Verwijderen
  2. Leuk filmpje! Ik wil ook graag eens een dipdye doen maar best jammer dat het maar zo kort blijft zitten. Maargoed, ik ga ook geen permanente felle kleur doen :")
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, leuk filmpje weer :P. Moest soms wel even lachen. Bij dat 'pastel pink' en advocaat/avocado, haha! Herkenbaar. Ik had eigenlijk een vraag over het filmen zelf. Ik wil zelf ook wel een filmpje maken en ik probeerde het laatst, maar dan is het beeld veel langzamer dan de tekst, heel gek. Heb jij een speciale SD kaart in je camera, of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, uitspraakfail.. Ik heb geen SD kaart in mijn camera, ik film namelijk met een flip camera en als ik dan op een knopje druk komt er een USB-stick uitgefloept waarmee ik hem rechtstreeks op mijn computer aansluit, de camera zelf heeft een intern geheugen van 1 uur filmen. Maar ik denk dat het probleem inderdaad aan de 'snelheid' van je SD kaart ligt, hetzelfde is namelijk als je met een DSLR heel veel foto's achter elkaar schiet dan kan een langzame SD kaart die niet verwerken waardoor hij achterloopt en dat is waarschijnlijk wat er ook met het filmen gebeurt. Ik ben wel heel benieuwd naar je toekomstige filmpje haha! :)

      Verwijderen
    2. Oh, bedankt voor je antwoord! Ik heb net een SD-kaart gekocht en ik weet niet of die nou zo snel is.. Ik zal het nog wel een keer proberen. En anders duurt het denk ik nog wel even :P. Maar ja, ik ga het vast wel eens proberen!

      Verwijderen
  4. omg!!!van waar heb je dat denim blouse met studs en voor hoeveel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De denim blouse zelf is van Primark (Zaandam), maar de studs heb ik er zelf op gedaan. De blouse was geloof ik €11 en de studs waren ongeveer $2 op Ebay!

      Verwijderen
  5. Super leuke video! Je doet het echt goed :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk filmpje! Hoevaak was je je haar? en laat je de shampoo en conditioner dan ook intrekken, of spoel je het meteen weer uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was het om de 2 à 3 dagen en ik laat alles altijd eventjes intrekken voor ik het uitspoel, vooral de conditioner.

      Verwijderen
  7. Super handig en leuk filmpje :D
    Ik had een vraagje wil je misschien een keer een filmpje maken over dat je laat zien hoe je je haar verft?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je haarkleur echt heeel erg mooi! En ik zit er nu sterk over te twijfelen om mijn haar ook in die kleur te verven haha!

    Wil je misschien ook een keer een filmpje maken dat je je uitgroei verft?

    Echt een leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kan de borstels kopen bij de DA ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wil je een filmpje maken dat je je uitgroei bijverft en welke haar verf gebruik je? gebruik je nog steeds dezelfde?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.