Pagina's

donderdag 20 december 2012

Filmpje | Sister TAG

Goeiemorgen allemaal. Sorry voor het gebrek aan artikelen de laatste tijd, maar morgen is mijn laatste tentamen en vanaf dan wil ik ook weer wat meer gaan 'schrijven', als je begrijpt wat ik bedoel! Maar voor nu weer een filmpje dus. Ik heb volgens mij wel eens verteld dat ik een tweelingzus heb, en nu hebben we samen een filmpje gemaakt! Dus voor degenen die altijd al benieuwd waren, bekijk 'm hier :)


Heb jij een (tweeling) broer/zus? Zo ja, hoe gaan jullie met elkaar om? 
Love,

Diana

19 opmerkingen:

  1. ik heb geen 2ling zus maar mijn bff's zijn tweeliongen
    greetz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha jullie lijken echt niet op elkaar (meer gewoon 2 zussen ipv tweeling), maar ja dat zal je wel vaker horen!
    Je zus heeft trouwens echt een geweldig leuk jasje aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vanaf 6.25 moest ik echt lachen over hoe jullie daarover praten. dan ben ik helemaal lost in the moment! in een flow! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik vind jullie echt twee leuke meiden! Ik had ook niet gedacht dat jullie tweeling waren, ook al lijken jullie wel op elkaar, maar meer als "normale zussen". Echt een leuk filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een superleuk lang filmpje, ik heb hem gister via facebook al gezien ^^ En ik vind dat jullie echt op elkaar lijken, wel uit elkaar te houden, maar duidelijk tweeling! Zelf heb ik geen tweelingbroer/zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi het valt best mee met hoeveel jullie op elkaar lijken.. maar wel echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meiden , ik ben ook een twee-eige tweeling .
    super leuk filmpje en je zus is ook een leuke meid . :)
    groetjes chefaar .
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie zijn zo'n leuk duo!
    En je zusje's jasje is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof filmpje! Vond het erg leuk om te kijken, jullie zijn zo vrolijk. Zelf ben ik enig kind, vind ik soms wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk filmpje! Mijn zusjes zijn een eeneiige tweeling die heel erg op elkaar lijken (ik kan ze wel uit elkaar houden gelukkig). Het is altijd leuk om te zien hoe mensen daarop reageren! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk filmpje Diana! Jij en je zus zijn heel leuk samen :). Haha, je zus toen met dat Madagaskar deuntje :P. En ik vond die Benji? zoals hij dan heet.. ook echt KNAP! Heb Alles is familie afgelopen weekend gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome post! And I love your blog:)
    Follow each other?:)

    theprintedsea.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb 2 zussen en een zusje :) super gezellig! we zijn elkaars beste vriendinnen
    Leuk filmpje!! I Love Your Blog! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk filmpje, ik zat in tegenstelling tot je zus wel hardop te lachen bij dit filmpje haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. aww super leuk filmpje!

    AFROCIRCUSAFROCIRCUS POLKADOT PLOKADOT POLKADOT

    haha ik lag dubbel!

    maak vaker filmpjes met je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Diana , ik vond dit filmpje erg leuk! Dat komt omdat ik zelf ook tweeling ben!!
    Je zei dat jullie dezelfde schoenmaat hadden maar ik verstond het niet , welke schoenmaat hebben jullie?
    Nou in ieder geval ik vind jou en je zus heel erg leuk misschien moet je is haar doen ofzo dat lijkt me leuk!
    Je kunt misschien wel een blog maken als je op vakantie bent want dan zien we je zus ook en je ouders ofzo ik vind het leuk om naar je te kijken en te leren van je handige tips!!!
    Thankyouu verf mutch
    Xx Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.