Pagina's

maandag 21 januari 2013

NOTD | Pastel 'goth'

Hoi allemaal! Sjonge jonge, het is weer die periode: de tentamens komen eraan en ik heb nog allerlei onderzoeksverslagen en essays te (her)schrijven. En dan is het ook nog eens Blue Monday.. Ik heb deze week dan ook geen filmpje kunnen maken helaas. Wel heb ik gister weer eens extra tijd aan mijn nagels besteed, dus het leek me wel leuk om het resultaat te laten zien!


Ik heb het ontwerp niet zelf bedacht, maar van deze tutorial overgenomen. Op instagram vroegen een heleboel mensen of ik er een tutorial van wilde doen, maar aangezien er al een is ga ik die natuurlijk niet na doen! Ik vind dit soort willekeurige designs (elke nagel iets anders) altijd wel leuk. Mijn versie is niet zo goed gelukt als het origineel, maar ach ik heb mijn best gedaan haha!


Voor de rest heb ik mezelf vandaag weer sneeuwvrij gegeven, aangezien het hele treinverkeer weer plat ligt. Maar niet zonder reden, want ik moet vandaag hard aan het werk voor m'n essay. Wat een ELLENDE. Zucht. Je merkt wel dat het de meest deprimerende dag van het jaar is.

Zit jij ook in de put vandaag? Of valt het allemaal wel mee met Blue Monday?
Love,

Diana



21 opmerkingen:

  1. Maandag is mijn vaste vrije dag op het werk.
    Dus die maandagen kom ik heel goed door!

    Leuke notd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nail-art! Voor mij is het maar een gewone maandag vandaag, had vroeger vrij op het werk dus dat was een meevaller.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit niet in de put, ben heerlijk op vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt gave nagels !
    Ik heb gelukkig volgende week pas tentamen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat ook leuk op elke nagel iets anders. Zo blijft het niet saai.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zat ook in de put vandaag! Echt wel Blue Monday.. Ik was van plan naar school te gaan voor consultatie en om nog even aan een verslag te werken waarvoor de boeken alleen op school zijn. Ik dacht op tijd te zijn voor de trein, maar die ging 5 minuten te vroeg weg. Dacht ik.. maar dat was een trein die te laat was. Toen werd er omgeroepen dat we drie kwartier moesten wachten, dus dat deed ik. Toen werd er gezegd dat we nog een kwartier moesten wachten. En omdat ik toch al wachtte deed ik dat maar. En toen werd er ineens omgeroepen dat er een wisselstoring was. Nou.. echt hoor. Ik heb daar dus een uur in de kou gezeten voor niks. Verschrikkelijk.

    Maar om even terug te komen op je nagels: die zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben vandaag jarig haha! Maar ik had vandaag een tentamen, dus dat was een beetje jammer. Maar: je wijs- en middelvinger vind ik echt leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat mooi zegg ik vind het best wel het zelfde supper leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke nagels!
    ik ben ziek....
    xxxx Noa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had ook een rotdag.. Super mooie nagels ;D!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Withmissbeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wanneer ga je nou is een keer een filmpje maken..
    je doet er altijd zo lang over.. :(
    andere hebben veel vaker filmpjes.
    maar wel leuke nagels! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Diana, zou je nog een keer een stash update willen doen of heb je die onlangs gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi!

    Leuke nail art, ga ik ook zeker proberen. Ook erg leuke blog!

    X Emma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die nail art is zo cool! Ga ik ook doen (als het me lukt, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.