Pagina's

woensdag 7 september 2011

Ik ben op tv geweest! (+filmpje)



Jaja jongens, ik ben op tv geweest! Toen ik op Lowlands was werd ik geïnterviewd door ex-Lama Tijl Beckand. Het ging over het Residentie Orkest, ik had geen idee waar hij het over had en ik had ook geen idee dat ze het uit zouden zenden. Nu kreeg ik net allemaal berichtjes met de vraag of het klopte dat ze me net op tv hadden gezien. Blijkbaar werd het dus uitgezonden! Het was in zijn programma 'De tiende van Tijl' op Nederland 3. Na wat zoeken heb ik het filmpje gevonden waar ik wel ongeveer 10 seconden in beeld ben met mijn interview. Ik zou zeggen zie voor je zelf. Hier is het filmpje te zien! Ik ben te zien vanaf ongeveer 9:36. Daarvoor word nog uitgelegd dat hij op Lowlands was en wat hij daar deed enzo. Het stelt niet heel veel voor maar ik vind het toch wel harstikke leuk, haha!
Dit wou ik toch even graag met jullie delen, mijn moment of fame!

Zijn jullie wel eens op tv geweest?
Love,

Diana

maandag 5 september 2011

Vintage strawberry nails | NOTD


Nadat ik mijn nieuwste nagellak (Am I Blue or Green van Catrice) had uitgeprobeerd, besloot ik na een paar dagen dat ik hem een beetje op wilde 'pimpen'. Dus ik heb mijn duim en ringvinger roze gemaakt, en dit is het resultaat geworden!


zondag 4 september 2011

Beauty | Essence + Hema eyeliner review


In mijn afgelopen twee filmpjes hebben jullie deze twee eyeliners voorbij zien komen. Ik heb ze al verschillende keren op gehad en uitgetest, en vandaag doe ik een review voor jullie!

Filmpje: Fashion/Beauty Shoplog 3-09-'11

Mijn tweede filmpje alweer! Ik ben weer wezen shoppen en heb een aantal dingen gekocht die ik met jullie wil delen. Ik heb zowel beauty spulletjes als kleding gekocht. Kijk maar mee :)



Zijn jullie als herfst-inkopen aan het doen?
Love,

Diana