Pagina's

zondag 4 september 2011

Beauty | Essence + Hema eyeliner review


In mijn afgelopen twee filmpjes hebben jullie deze twee eyeliners voorbij zien komen. Ik heb ze al verschillende keren op gehad en uitgetest, en vandaag doe ik een review voor jullie!

Swatches:


In de zon


Binnen

Ik ben ontzettend enthousiast over deze eyeliners! De kwaliteit/pigmentatie van beiden is heel erg goed. Bij de zwarte eyeliner pen is hij in het begin niet helemaal zwart-zwart. Naarmate je hem vaker gebruikt (en hij een soort van op gang komt) is hij gewoon helemaal zwart en tekent hij heel makkelijk. Een stift in plaats van een kwastje werkt net zo goed, als het niet preciezer is. Omdat je meer grip op de stift hebt kun je nauwkeurigere lijntjes trekken dan met een kwastje.
Ik hoop dat je op de swatches de glans van de bruine eyeliner goed kan zien, want die is prachtig! En zo ziet het er uit op mijn ogen (ik heb met de bruine liner niet zo'n nette lijn gemaakt, sorry):



Het is geschikt voor dagelijks gebruik, heel naturel maar toch erg mooi. Oh ja, dit is de verpakking:



Ik ben onwijs enthousiast over deze liners. De kwaliteit is heel erg goed, en dat voor zo weinig geld. Ook is hij ook gebruiksvriendelijk, makkelijk op te brengen dus. De verpakking van de Hema liner is vrolijk met bloemetjes op de dop. Die van Essence is strak en zakelijk, maar ook mooi. Ik zou deze zeker weten aanraden! Dus kom je weer in de Hema of Kruidvat? Neem er dan eentje mee!
Hebben jullie deze eyeliners wel eens geprobeerd? Zo ja, wat is jouw ervaring er mee?
Love,

Diana

4 opmerkingen:

  1. Wauw, echt heel mooi! Als ik eyeliners op deed, werd het een grote klieder bende...
    maar vind ze wel erg leuk!!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat de zwarte eyeliner pen later wel goed werkt! Die ene keer dat ik een eyeliner pen van Essence probeerde werkte hij voor geen meter.


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kocht de eyelinerpen van Essence en na een week deed de punt het niet meer.. Dat was wat minder..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZE ZIJN ECHT GEWELDIG OMG!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.