Pagina's

zaterdag 2 juni 2012

Lille

Goedemorgen allemaal! Het is nog vroeg maar ik schrijf even snel een artikeltje op m'n telefoon. Ik zit nu in de auto naar Lille! Even lekker shoppen en de examen stress vergeten. Ik ga veel foto's maken en (als dat lukt) ook zo veel mogelijk filmen :)
Gisteren heb ik ook een nieuw filmpje opgenomen. Helaas was Youtube pas laat klaar met uploaden waardoor ik hem nog niet op een m'n blog heb kunnen zetten. Dat kan ik helaas ook niet via mijn telefoon doen, maar wat ik wel kan doen is hier even een link plaatsen naar Youtube: http://m.youtube.com/watch?v=F4ljkqabR48
Als ik terug ben zal ik er even een volwaardig artikel van maken, maar zo kunnen jullie hem toch alvast bekijken als je dat wil.

Voor nu neem ik even afscheid (lekker dramatisch) en spreek jullie snel weer!
Love,
Diana


3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.