Pagina's

woensdag 20 juni 2012

New in | WATCH

Hoooi! Ik heb nu toch zo iets leuks gekregen. Een tijdje geleden vertelde ik aan mijn moeder dat ik binnenkort wel eens voor een horloge wilde kijken, maar dat ik dan wel eerst heel lang zou moeten sparen. De stille kracht van moeders: soms lijkt het alsof ze maar half luisteren, maar ondertussen onthouden ze precies wat je zegt.
Toen ik geslaagd was wilde mijn oma me graag een 'traditioneel' cadeau geven. Traditioneel cadeau? Ja dat bestaat blijkbaar als je geslaagd bent. Gebruikelijk krijg je dan of een mooie vulpen (wat, 21e eeuw?) OF een horloge!! Toen mijn moeder en oma stiekem in beraad gingen over een cadeau was de keuze dus al snel gemaakt. Afgelopen week ben ik toen samen met hen alle juweliers in de stad afgegaan opzoek naar het geschikte polsklokje. Uiteindelijk zijn we goed geslaagd, zie hieronder de aanwinst!




Ik wilde graag een zilver, klassiek model die vooral niet al te groot en opzichtig was, maar toch iets speciaals had. Klinkt ingewikkeld, I know. Dit model voldoet eigenlijk aan al die eisen. Als je goed kijkt (zie 2e foto) is de wijzerplaat paarlemoer en heeft in het licht een heleboel verschillende kleuren. We zijn voor Seiko gegaan omdat dat kwaliteit is waarvan je weet dat hij nog heel lang mee zal gaan. Er zit ook een echt klokwerk in, in tegenstelling tot de meeste 'moderne' horloges die alleen op een batterij werken (op = op). Wat ik ook heel mooi vind is dat de buitenste schakeltjes matte zijn en de binnenste glanzend. Tot slot vind ik het heel leuk dat hij Romeinse cijfers heeft. Het zit 'm in de details! Juist omdat hij niet zo uitbundig is, is hij ook prima te combineren met andere sieraden.

Nu hoef ik nooit meer op m'n mobiel de tijd te checken of het aan anderen te vragen, ik hoef alleen maar even naar m'n pols te kijken. Maar eigenlijk doen we het allang niet meer om de tijd, maar om het uiterlijk, haha ;) Mama en oma: bedankt! Moge hij nog vele jaren mijn pols sieren.

Draag jij een horloge waarmee je niet meer zonder kan, of heb je het er niet zo mee?
P.S. Zie jij wat er niet klopt in deze foto's? Let me know.

Love,
Diana


18 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi horloge! Zoek er zelf ook nog een!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Mooi horloge! Zoek er zelf ook nog een!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ik hèb vorige week een horloge van oozoo gekocht via marktplaats, dat is de enige horloge die me echt bevalt en ik ook daadwerkelijk draag. Het verschil op de foto's is de tijd haha. Wel mooi horloge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf! Hij is echt heel erg mooi :)
    Uhm, de datum? die je op het horloge kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooi horloge! Ik moet bekennen dat ik er geen heb.. Ik heb aan mijn mobiel genoeg haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend lief van je oma, en schattig dat ze dit zo samen voor je bedacht hebben! Hij is heel erg mooi en vooral tijdloos, ik wil ook nog graag een mooie zilveren horloge. Heb er vorig jaar toevallig ook eentje van mijn oma gekregen, een roségouden van Michael Kors, en ik draag hem nog steeds iedere dag. Wat zijn oma's toch leuk he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig horloge, ik heb ook zo'n soort horloge alleen van DKNY.
    Nog elke dag blij mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi horloge! Een horloge is ook echt belangrijk want je draagt hem heel veel. Ik heb dan speciaal eentje laten maken van guess met een paarlemoer plaat en een zilveren band want dat bestond niet en ik wilde ook perse paarlemoer hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig cadeau, je hebt echt een mooi uitgezocht! Ik heb zelf geen horloge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi horloge. Ik heb er een paar die ik soms draag. Volgensmij is dit mis met de foto's: in de tweede foto lijkt de achtergrond een beetje mintgroen in plaats van parelmoer. Heb ik het goed? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi horloge, echt een handig cadeau! Ik zou eigenlijk niet weten wat er mis is met de foto's,haha:)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha volgens mij klopt het niet dat de eerste 2 foto's om tien voor half 1 zijn gemaakt en de andere 2 om half 3!
    leuk horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super mooi horloge!

    maar mag ik een vraag stellen?
    waarom ga je niet op bloglovin?
    ik zou je graag willen volgen want ik vind je blog + filmpjes super leuk :D! maar ik heb geen zin om de hele tijd naar jou site te gaan als ik alles via bloglovin doe! :$

    sorry als je hier al een keer antwoord op hebt gegeven, ik kon het niet vinden.

    IK VIND JE BLOG TROUWENS ECHT SUPER LEUK! HIHI!

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.