Pagina's

vrijdag 9 december 2011

9 december 2011

Hoi allemaal! Het is nog redelijk vroeg maar ik maak even een snel bericht voor jullie (snel omdat ik straks naar school toe moet). Ik heb vannacht met de sokken ingeslapen en jeetje ik werd met een gigantische krullenbos wakker! Ik heb er een hele tijd m'n vingers doorheen gehaald en wat mousse en crème er in gedaan, en nu zijn de krullen een beetje getemd. Ik ben heel tevreden over het resultaat!


Tadaaa, wat vinden jullie ervan?! Als je ook wil weten hoe je je haar krult met sokken, ik heb er een tijdje geleden een filmpje (klik) over gemaakt!


Fijne dag!
Love,

Diana

6 opmerkingen:

  1. Sokken? Het staat je in ieder geval héél erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een keer een filmpje gezien hoe je kunt slapen met sokken en het resultaat is echt super! Krullen staan je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Alleen mijn haar laat zich echt niet krullen, op geen enkele manier, zelfs niet door een permanentje :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.