Pagina's

woensdag 4 april 2012

Instagram for Android!

Hey hey! Gister was het moment waarop ik al heel lang wacht aangebroken: instragram voor android is eindelijk op de markt gekomen! Ik ben zo blij, want toen ik besloot een Samsung Galaxy S2 in plaats van een iPhone te nemen was het enige nadeel dat ik dan geen instagram kon gebruiken. Maar nu zijn mijn wensen vervuld en kunnen android gebruikers er nu ook flink op los fotograferen.
De laatste tijd zag ik op steeds meer blogs artikelen voorbij komen met foto's genomen met bijvoorbeeld een telefoon die hun dagelijks leven iets meer in beeld brengen. Nou leek het mij leuk om ook zoiets te doen, maar hoe..? Nu dat ik dan ook de gelukkige eigenaar ben van een instagram account kunnen jullie ook mijn leven volgen, en nog makkelijk ook! Want ook als je zelf geen account hebt kun je de foto's bekijken. Vanaf nu kun je ze ook makkelijk bekijken via mijn blog, namelijk hier rechts in de zijbalk. Voor degenen die zelf een account hebben kun je me volgen via @abcdiana_  en als je hier onder even een reactie achter laat met je gebruikersnaam volg ik jou ook met alle liefde!

Gemaakt met mijn Galaxy S2


Gebruiken jullie de Instagram app?
Love,

Diana

9 opmerkingen:

  1. Ik ben blijjjjj <3 Ben nu al dol op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou hem gister downloaden maar kan hem niet vinden!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey wat leuk dat je nu instagram hebt! follow me AmberNaomiX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog!
    Haha, ik had precies hetzelfde probleem, ik wilde een iPhone maar vond t te duur, dus nam ik een samsung, alleen vond ik t jammer dat t geen Instagram had & eindelijk was tie er haha!
    Bytheway, follow me: cillaroloo

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben gek op je foto's haha! mijn naam is xzainebs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey je blog is echt super leuk heb hem ontdekt via youtube zou je me willen volgen op instagram ik heet @rosiexlufjoex
    xx Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. volg me pleas en je blog is super

    dit is mij naam van insta: mynameassandy

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.