Pagina's

woensdag 4 april 2012

Mini Kruidvat shoplog

Hoi allemaal! De laatste tijd ben ik steeds meer in to 'lip colour', en alhoewel ik wel een aantal lipproducten heb wilde ik meer. Daarom was ik vandaag eventjes bij Kruidvat langs gegaan aangezien Essence en Catrice altijd wel leuke en goedkope lipsticks, -potloden en -gloss hebben. Zo gezegd zo gedaan, en nu heb ik een nieuwe lippotloodje en een lipgloss. Oh daarnaast kocht ik nog een mascara en handcrème, die had ik echt nodig!



Allereerst vond ik deze handcrème van Vaseline. Mijn 'hand candy' van Sephora is helaas zo goed als op, dus ik was aan vervanging toe. Eigenlijk was ik nu opzoek naar een crème die tegelijk ook je nagels verzorgt en na een tijdje vond ik deze tube. Er staat op dat hij nieuw is, maar daar weet ik het fijne niet van, ik had 'm nog nooit gezien in ieder geval. Vaseline beweert dat de crème niet alleen je handen zacht maakt, maar ook je nagels verstrerkt met 50%! Nou dat kan ik wel gebruiken. Ook vind ik het een fijn formaat om in mijn toilettasje in mijn tas mee te nemen.



Wat ik ook nodig had was een nieuwe mascara aangezien mijn Essence 2 in 1 Volume mascara op was gegaan. Die vond ik erg fijn, maar ik probeer graag nieuwe dingen uit en deze is redelijk nieuw geloof ik. Essence belooft dat je volumieuze en gekrulde wimpers krijgt, dus ik ben benieuwd.


Zonder flits

Met flits
Oké, dan de twee nieuwe lipkleuren. De kleur van dit lippotlood sprak me meteen al aan. Wat ik hier altijd zo fijn aan vind is dat je eeuwig kan mixen en matchen. Je kan het apart dragen, dan heb je gewoon een matte lipkleur, maar ook onder een lipstick of lipgloss. De kleur heet 'Cute Pink'.





Tot slot de lipgloss. Normaal ben ik daar niet zo dol op, maar deze kleur zag er zo leuk uit dat ik dacht 'let's give it a try'. Het is echt een snoeproze kleur en ik heb 'm al voor jullie over het lippotlood gedaan. Ik weet dus alleen niet hoe hij er 'los' uitziet, maar vast ook erg schattig! De kleur heet 'Me & My Icecream', helemaal summerproof dus.


Hier is nog even de prijslijst. Zo handig dat Kruidvat altijd alleen 'Make-up Essence' vermeld en niet welk product...NOT. In ieder geval, het lippotlood kost €0.99, de mascara €2.29 en de lipgloss €1.99.

Dit was alweer mijn mini shoplog. Ik zal de mascara uitproberen (en voor en na foto's maken) en jullie laten weten wat ik er van vind!

Vindt jij wat kleur op je lippen ook leuk, of ben je meer van het neutrale?
Love,

Diana

9 opmerkingen:

  1. Waauw de lipliner is erg mooi en de gloss ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die lipliner erg leuk! Ben benieuwd naar de mascara. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lippotlood en de lipgloss heb ik een tijdje geleden ook gekocht, zijn fijne producten
    De kleur staat je ook mooi!
    Ik denk dat jij ook heel goed felle lipkleuren kan hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die lipliner is echt heel mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jo wat leuk die liliner is echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het echt een hele mooie lip liner en lipstick echt het lijkt op de kleur lolipop

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.