Pagina's

woensdag 26 september 2012

26 september

Hoi lieve lezers! Op dit moment voel ik me super volwassen, ik typ dit artikel namelijk vanaf mijn moeders kantoor. Terwijl al haar college's denken dat ik hard aan het typen ben voor mijn studie, zit ik eigenlijk te bloggen. Wat een rebel ben ik toch. Hoe ik in deze situatie beland ben? Vanavond heb ik een 'take-off' feest van mijn studievereniging, maar omdat ik geen zin had om tussen college en de start van het feest heen en weer naar huis te reizen besloot ik in Amsterdam te blijven. Ik kan in mijn oma's huis verblijven, maar voor de gezelligheid ging ik even bij mijn moeder langs. Toen ik als brave student de te lezen literatuur voor een opdracht voor aanstaande vrijdag had uitgeprint en aan het lezen was, kreeg ik plots een e-mail van onze docent dat de opdracht kwam te vervallen. Zonder verdere verklaring. Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van! Dus op dit moment ben ik 'werkloos'. Dus ik denk dat ik straks een oven pizza bij de Albert Heijn haal en lekker voor de tv ga hangen (ik doe niet aan vooruit lezen/werken). Over werkloos gesproken, ik heb mijn baantje bij Pepperminds opgezegd. Ik weet niet eens of ik dat verteld had, maar ik had een baantje in Amsterdam genomen omdat dat me handig leek. Ik moest langs de deuren voor het AidsFonds. To-taal verkeerd ingeschat: ik heb uiteindelijk twee keer gewerkt en beide dagen was ik 1 uur ('s nachts!) thuis. De volgende dag zat ik dus super brak in de college zaal. Omdat ik absoluut niet wilde dat mijn studie kwam te lijden onder een bijbaantje besloot ik om tijdens mijn proeftijd nog op te zeggen. Dus dat was dat verhaal. Nu ga ik maar gewoon iets zoeken in mijn eigen woonplaats, dat is voorlopig gewoon het handigst voor me.
Ik heb trouwens een aantal leuke ideetjes voor artikelen die jullie binnenkort kunnen verwachten, maar door mijn drukke studentenleventje op het moment ben ik er nog niet aan toegekomen! Voor nu dus even een kleine update, maar ik spreek jullie gauw weer :)


 
Hebben jullie een beetje een spannende dag?
Love,

Diana

9 opmerkingen:

  1. Veel plezier bij het feest & succes met het zoeken van een nieuw baantje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je weer eens wat hebt gepost & veel pelzier op het feest! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blouse/jas iets haha waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuke blogpost! Wel jammer dat je het baantje moest opzeggen, maar logisch als je pas 's nachts klaar bent. Hopelijk vind je wat nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je nou je haardonut in?
    je bent echt heel mooi! :).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauwiewauwiewauwie! wat zie je er toch weer prachtig uit! (en dit bedoel ik helemaal niet sarcastisch!! :)) ik hoop voor je dat je nieuw werk vind! misschien hebben mensen wel een "beauty-adviseur" nodig! nou, dan ben je bij jou aan het goede adres hoor! ;)

    xx I LOVE YOU SO DAMN MUCH! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.