Pagina's

dinsdag 11 september 2012

OOTD | Pont des Arts

Wat een goeie dag had ik vandaag! Ik ging al met een goed gevoel naar bed omdat ik weer voor het eerst na de vakantie naar piano les was geweest en daarna de hele avond had gelezen in mijn boek 'The Civilizing Process' (sociologie) die ik voor mijn werkgroep moest voorbereiden en waar ik zelf nog al trots op was. Toen ik vanochtend natuurlijk gewekt werd door mijn kat, 5 minuten voor mijn wekker ging (ideaal, lekker langzaam wakker worden zonder te schrikken van het harde gepiep uit m'n telefoon) had ik gelijk een goed humeur en was ik ruim op tijd om mijn bus te halen en hup naar het eerste college te gaan. Ik had weer college in de kerk op het Singel, maar omdat ik te vroeg was kon ik nog een latte (dat is koffie met veel melk voor de leken onder ons) om mee te nemen halen bij de Coffee Company op het Spui. Toen ik dus alsnog wat aan de vroege kant aankwam kon ik een hele mooie plek front row uitkiezen en het college was ook nog eens hartstikke grappig (en interessant). Vervolgens bij de werkgroep kon ik actief deelnemen aan de discussie en waren mijn aantekeningen onwijs nuttig want ik wist alle vragen te beantwoorden, hoera voor een goede voorbereiding! Toen was mijn dag om 3 uur al weer klaar, en op weg naar de metro terug kwam ik langs een scène waar een gekke man in een beschilderd bootje op de gracht met een orgel en trompet een serenade bracht aan die gekke gepensioneerde Jordaanse prostitueën tweeling (die ook vaak bij DWDD e.d. te zien zijn) op het brugje waar ik ook langs moest onder begeleiding van een camera ploeg (echt, dit bedenk ik niet). Toen ik vervolgens niet lang op de metro hoefde te wachten en mijn bus voor het eerst ook eens kwam aanrijden precies toen ik bij de halte arriveerde en dus vliegensvlug thuis was (en onderweg nog een stuk uit m'n nieuwe boek voor sociale geografie las), vond ik bij thuiskomst een verjaardagskaart op de deurmat van mijn nieuwe werkgever (Pepperminds) waar ik vorige week ben aangenomen, handgeschreven en wel, super lief. En oh ja, morgen word ik achttien en mag ik stemmen. Ja, stemmen op mijn achttiende verjaardag. Kortom, terwijl ik dit aan het typen ben in mijn zonnige kamer, dwaal ik totaal af van mijn originele artikel. Na deze dag was ik helemaal geïnspireerd (soort van) en besloot ik wat outfit foto's voor jullie te schieten. Geniet er van!




Hadden jullie ook een dag vol geweldigheid?
Love,

Diana

17 opmerkingen:

  1. I love latte, of cappuccino is ook erg lekker. Was hier ooit maar een leuke opname, hmm jammer genoeg is deze stad meer gewelddadig dan geweldigheid.
    Oh btw ! Heb je misschien nog truitjes of shorts met studs ? Want ik wil wat ideeën opdoen. Heb net mijn blog bijgewerkt alleen wil nog meer :D.

    http://lctalking.blogspot.nl/

    Mijn blog if you are interested ;).

    xoxo

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit, vind je top en shortje erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes, een outfit! Wat een leukie :D. En wat heb je je dag leuk beschreven zeg. Ik kan het helemaal voor me zien. En wat grappig, ik had laatst iets gelezen over die tweeling en ik dacht ook dat ik had gelezen dat ze een film maken? Daar heb jij dus van wat gezien :P.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thaaanks :) Haha lachen, misschien zie ik mezelf wel terug als figurant op het witte doek!

      Verwijderen
  4. Heel leuk shortje! Waarvandaan?
    Klinkt alsof je een erg leuke dag gehad, fijn om te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke outfit en fijn dat je een leuke dag hebt gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk artikel, echt hartstikke leuk geschreven! Fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad, ik weet precies hoe je je voelt! Soms heb je dat: dan zit alles gewoon lekker mee en is alles even prima! :) Ook een hele leuke outfit, die trui is gaaf, net zoals je shortje, je schoenen en je sokken! Ik wens je een hele fijne verjaardag morgen en ik duim voor een beetje goed weer! En zo niet, het zal de pret vast niet bederven! :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Inderdaad, het zijn de kleine dingen in het leven, en dat is nog waar ook!

      Verwijderen
  7. waar heb je die te gekke trui vandaan?
    & alvast gefeliciteerd natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn altijd van die superdagen! En gefeliciteerd! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo mooi en leuk en oh ik hou gewoon van je stijl. Qua schrijven en qua kleding natuurlijk! En je moet echt vaker OOTD's doen :) En trouwens, genieten van de kleine dingen in het leven, hele goede eigenschap <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt een super leuke outfit! leuk blog heb je trouwens xx
    http://missbeautifulx.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat ben je een prachtige meid! en je kleiding stijl is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Diana, vanwaar komt je leuke trui? heel tof!
    groetjes from belgium :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.