Pagina's

woensdag 13 november 2013

Beanie

Gisteren konden jullie in m'n shoplog zien dat ik een item gekocht had waar ik nooit eerder echt iets mee gehad heb, maar nu toch wel eens uit wilde proberen: de beanie. Eigenlijk is het gewoon een muts, maar om het fashionable te laten klinken is er een fancy naam aan gegeven. Een beanie is dan ook meer bedoelt als statement dan een praktische hoofdwarmer geloof ik. Hoe dan ook, ik heb 'm inmiddels gedragen en besloot wat foto's met jullie te delen. Een unieke ervaring, dat wel. Ik was eigenlijk altijd van de oorwarmers, omdat die je haar niet kunnen vergallen, maar die zijn natuurlijk niet zo mega hip.








Toegegeven, ze zijn best wel lachen. Sowieso vond ik de kleur heel erg tof, maar het voegt wel iets toe aan je look. Ik moet zeggen dat ik ze ook binnen op heb gehouden, tenzij het echt te warm werd. Is dat raar? Je houdt natuurlijk ook niet je handschoenen aan als je thuis bent. Oh well, waarschijnlijk is de beanie een geval apart.

Trui: Primark


Al met al een grappige trend dus, maar ik ben niet spontaan een beanie-addict of iets dergelijks. Het is wel fijn om te weten dat ik straks wanneer het écht koud wordt makkelijk dit neon roze ding op m'n hoofd kan zetten zonder voor schut te lopen (want iedereen weet: dat is een beanie, dus het mag). Dit kleurige geval is van Forever21, maar volgens mij zijn ze nu overal wel te koop. Ik had er ook nog een bij Primark gekocht (met Union Jack er op, check mijn Instagram) maar die plet m'n hoofd een ietsie pietsie klein beetje. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, die vind ik ook erg leuk. Mij zul je in ieder geval wel vaker als Calimero rond zien lopen.

Wat vinden jullie van deze trend?
Love,

Diana

59 opmerkingen:

  1. Die kleur is super vrolijk. Ik heb er laatst ook eentje gekocht maar dan met oortjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net m'n eerste zwarte gekocht! Maar die roze staat ook superleuk (: Komt door je blonde haar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je super! Ik vind beanies heel erg leuk.

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het staat je echt heel leuk vooral dat roze knalt er leuk vanaf!!! leuke foto's ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw je make-up zit hier echt super mooi!
    Zou je willen vertellen welke producten je hier op hebt?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ho mijn vorige berichtje was anoniem, dat was niet de bedoeling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat je leuk! Ik wil ook nog zo'n soort muts kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er pas ook een gekocht voor het eerst, ze zitten toch wel erg fijn! En het leuke is dat je ze in verschillende soorten en kleuren hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke beanie staat je ook heel erg leuk! ik heb ook sinds net een beanie, ik draag h'm ook gewoon als ik binnen ben hoor ;)
    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat je goedd! De trend is super, ik hou van beanie's. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je erg leuk en mooie kleur heeft je beanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk. En de kleur is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, geweldig geschreven! Staat je goed Diana :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeel leuuk Diana ! En wat ben je toch mooi ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De kleur is echt leuk. Ik vind het op zich wel leuk maar ik sla het over. Sommige dragen nu ineens een beanie om hipster te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dat roze je leuk staat Diana! Ik ben nog niet in het bezit van een beanie maar wie weet na mijn volgende bezoekje aan de primark ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Staat je goed en kei leuke kleur! Hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke foto's! Ik vind je beanie zooo leuk, vooral die kleur! En thuis draag ik soms ook wel eens een beanie, heeerlijk warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Staat je leuk en ook een toffe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kleur staat je goed, het is echt een leuk kleurtje! Ik vind de trend op zich wel leuk, maar het moet bij je passen. En de ene beanie is de andere niet, ik vind ze niet allemaal even mooi. Deze vind ik echt leuk. Jij kan het heel goed hebben vind ik! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb m ook. In Berlijn gekocht, ik hou van de forever21

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een mooie foto's. Ik heb er ook ééntje haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij staat je echt heel erg leuk! En zeker die kleur, heel mooi bij je haarkleur :)
    Misschien dat ik ook maar eens moet overwegen om een beanie te kopen, want bij anderen vind ik het altijd ontzettend tof staan... X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Staat je goed! Ik vind beanies ook heel leuk en heb demijne vorig jaar met veel plezier gedragen. Nu ik eraan denk: het is misschien tijd voor een nieuw exemplaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het staat je echt heel leuk en de kleur vind ik echt heel erg tof! Ik zet hem gelijk op mijn wishlist, haha, ik houd van roze :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij staat je leuk zeg! En inderdaad, ik heb ook het idee dat beanies meer als statement item zijn, bij mij zitten ze ook niet super warm. Maar leuk zijn ze wel :) Deze kleur staat je heel erg mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie foto's Diana :D! Ik vind dat je er wel erg goed mee staat en ik ga er mezelf ook maar eentje aanschaffen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke beanie, staat je goed. Ik moest er eerst even aan wennen maar ik vind ze nu echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. staat super leuk bij je! ik wil ook graag een beanie maar ik heb kort haar dus staaat het een beetje jongensachtig..

    BeantwoordenVerwijderen
  30. vraag : zit je op school want op social media enz zie ik je nooit over school praten?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hele mooie foto's welke lens gebruikte je ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Staat je goed! Wat ben jij een prachtmeid zeg :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. je draagt hem verkeerd je moet hem , zegmaar als een zak dragen ..

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind hem onwijs leuk! en vooral ook de kleur, leuk dat ze op mogen vallen *Yes*
    En stiekem ben ik heel erg blij dat mutsen weer mogen! :D
    Vorig jaar droeg ik al een paar gebreide mutsjes van de H&M en de beanie is een hele mooie vervanger. Ik ben fan, en hij staat je erg goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb je fake tan aan? Gewoon een vraagje, je lijkt zo bruin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat het komt door de combinatie met haar blonde haar en de felle beanie!

      Verwijderen
  36. Mij zou het niet staan, maar jou staat het super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Die trui heb ik ook :)!
    xJasmijn - www.waitforthedream.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat staat 'ie je leuk! Die kleur is echt heel gaaf. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.