Pagina's

zaterdag 4 januari 2014

New in: Yankee Candles

Niet lang geleden kocht ik ze voor het eerst: Yankee Candles. Ik denk dat het merk aardig bekend is (vooral onder Tumblr gebruikers, geez daar kun je er echt niet omheen), maar wat veel mensen misschien niet wisten is dat ze gewoon in Nederland te koop zijn! Zelf wist ik er eerst ook niet van af, maar nu gelukkig wel. Voor de kerst kocht ik twee feestelijke geuren en die zijn nu helemaal op. Nu ik verhuisd ben wilde ik graag een nieuwe en grotere kaars dus ik sprong weer op de fiets naar de winkel.



De eerste twee die ik had waren Snow in Love en Christmas Memories (onderstaande foto). Allebei heerlijke geuren, perfect voor de tijd van het jaar en branden echt verrassend lang voor zulke kleine kaarsjes! Deze hebben gemiddeld 40 branduren, maar zijn geschikt voor een kleine kamer. Omdat ik nu het hele huis wilde vullen besloot ik voor een groter formaat te gaan.


Vorige keer dat ik er was had ik een vlog gemaakt. Het leuke is dat toen ik nu weer de winkel in kwam de eigenaar die mij vorige keer ook geholpen had me meteen herkende. Hij vertelde dat hij een heleboel extra klanten in de winkel had waarvan er een paar verteld hadden dat ze via mij gekomen waren. Zo is hij uiteindelijk op m'n blog beland en zag de video die ik gemaakt had. Ik vond het zo leuk om te horen wat een effect dat kan hebben. Ik had nooit verwacht dat er na mijn tip daadwerkelijk heel veel meisjes naar de winkel zouden rennen! Hoe dan ook, ik koos uiteindelijk voor de geur Pink Sands. Hij doet me denken aan Hollister, heel fris en zoet tegelijk.

Dit is de middelste maat die ze verkopen en heeft tussen de 65 en 90 branduren. Deze heb ik in m'n slaapkamer gezet, daar vond ik het echt de perfecte geur voor. Omdat de verkoper het zo aardig vond dat ik eigenlijk gratis reclame gemaakt had wilde hij graag iets teruggeven en bood me daarom nog een kaars aan. Ik mocht elke geur kiezen, dus ging uiteindelijk voor één van de nieuwe lentegeuren. 

Dit is Champaca Blossom, zoals je al verwacht heel erg bloemig. Deze staat in de woonkamer/keuken en is ook een slag groter dan de vorige kaars. Extra handig voor in zo'n grote ruimte dus. Hij is ook niet te overheersend maar gewoon lekker fris als je binnenkomt. Deze heeft tussen de 110 en 150 branduren, mega veel. Ik heb me laten vertellen dat je 'm het beste 3 uur kan laten branden, als je 'm dan uitblaast heb je genoeg geur in de hele kamer om heel lang te blijven hangen. 

En alsof ze nog niet lekker genoeg ruiken, zien ze er ook nog eens heel erg leuk uit. Ik vind het echt een knus gevoel geven, zo'n grote pot op tafel. Ik ben sowieso dol op kaarsen, maar daar heb ik al vaak genoeg over verteld. Ik ben echt fan van Yankee Candles en kan ook echt niet wachten om alle verschillende geuren uit te proberen. Maar goed, eerst maar deze eens op zien te maken. 

De Yankee Candles winkel zit in Magna Plaza (tweede verdieping). Ze zijn niet budget-proof (de middelste kost €23 en de grootste €28), maar dan heb je er wel echt lang plezier van. 

Hebben jullie wel eens Yankee Candle uitgeprobeerd? Wat is jouw favoriet?
Love,

Diana 

62 opmerkingen:

  1. Dit lijken me echte heerlijke kaarsen, sowieso ben ik echt gek op geurkaarsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zien er heerlijk uit! Wel prijzig vind ik..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ze lijken me echt lekker ruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kerst heb ik veel de apple & pine needle gebrand, ruikt zo gezellig naar kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ze nog wel gaan proberen maar wij hebben niet zo'n winkel hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd van ze, maar vind de kaarsen van Bath and Bodyworks lekkerder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik koop altijd de wax tarts voor in zo'n brandertje, en die kosten maar €1,50 en zijn ook heerlijk! Maar binnenkort ben ik jarig en ga ik zo'n grote pot vragen, Pink Sands lijkt me heel lekker :) En wat lief dat je een kaars mocht uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijken me erg lekkere geuren! En ik had een random vraagje.. Wanneer komt de nieuwe lay-out online??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er leuk uit! En wat aardig van die verkoper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel! Ik zag op twitter dat je ook aan sims doet, wil je de sims challenge opnemen? Misschien met je bff? Lifesplash en looksbysharon hebben het ook samen gedaan :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De geuren lijken me echt zo lekker! Gaaf dat die verkoper zo blij was met je gratis reclame, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat aardig van de verkoper! En het lijken me heerlijke geuren :) Wanneer ga je verhuizen? :O

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijken me erg fijne kaarsen! Wil ze binnenkort ook gaan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb de grote van Christmas Eveeee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. in de 4de regel staat belandt --> beland.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 4de regel van de 3de alinea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je een extra kaars mocht uitzoeken!
    Ik hoor echt alleen maar goede verhalen over de Yankee Candles. Deze winkel zit totaal niet bij mij in de buurt maar ik denk dat ik ze online een keer ga bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze blijven vrij prijzig, maar volgens mij zijn ze heeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat leuk dat die verkoper zo aardig tegen je was! het lijken mij inderdaad ook fijne kaarsen. alleen jammer dat ze zo duur zijn, maar je hebt er ook wat voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze er echt leuk uitzien en hoor er ook goede dingen over, maar toch zou ik zelf niet zoveel geld uitgeven aan een geurkaars. Ik heb nu een super lekkere van de Big Bazar, appel&cinnamon, en die koste iets minder dan 3,-.Dus om dan zoveel extra betalen zie ik nu niet zo zitten haha. Misschien als ik meer verdien =P

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zien er heel leuk uit, ik wil ook heel graag een yankee candle. Als ik er een zou kiezen, zou dat een fruitige geur zijn denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg lekker, vooral Pink Sands lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik moet ze nodig eens gaan uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik moet er ook eens snel bestellen. Ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wist inderdaad niet dat ze ook gewoon in Nederland gekocht konden worden, ik heb ze hier nog nooit gezien. Maar ze zien er wel echt heel pretty uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. haha wat leuk dat van die "meisjes die na jou tip naar de winkel gaan"

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze lijken me super lekker, maar ik vind het wel duur voor een geurkaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. de geur pink sands lijkt me lekker ♥ binnenkort maar eens naar die winkel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat die eigenaar zo bij je filmpje kwam en je herkende! De kaarsen lijken me echt heerlijk ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat de verkoper op die manier op je blog is gekomen en dat je in ruil daarvoor een grote kaars kreeg! Ik wist eerst ook niet dat Yankee Candles in de stad verkocht werden, maar na jouw tip ben ik er ook geweest. Helaas toen niet geslaagd, de kerstgeur die ik wou was uitverkocht, maar ik ben zeker van plan om weer terug te komen voor een frisse lente geur :).

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Yankee Candles lijken me echt heerlijke kaarsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lijkt me echt super lekker ruiken!

    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hey Diana! Doe jij mee met deze win-actie van faschionchick.nl? : ''BLOGGER CONTEST: WIN AMSTERDAM FASHION WEEK TREAT''

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben er inderdaad ook door jou filmpje naartoe gegaan Diana. Echt heerlijk om even alle kaarsen te ruiken hehe. Ik heb er uiteindelijk geen gekocht omdat ik geen keuze kon maken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heb die pink sands vandaag gekocht haha zo lekkkeeeerrr <3

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mmm, lijken me heel lekker! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik heb er nog nooit in huis gehad, maar ik moet het echt dringend eens in huis halen :) Doe je misschien eens een roomtour (housetour) van je nieuwe stek?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben zo benieuwd naar yankee candles!
    Maar eens een keer op eBay kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi, yankee candles zijn geweldig! Maar totaal niet budgetproof :'( Bij de action verkopen ze kaarsen in grote potten. Ze branden superlang (zo'n 30 uur heb ik me laten vertellen) Wanneer de kaars op is heb je een mooie pot om dingetjes in op te bergen. De kaarsen kosten 2 euro en ik kan je de apple cinnamon echt aanbevelen. Er zijn nog een paar lekkere maar ik weet niet meer welke geur dat was. Iets met winterwonderland ofzo. Anyway, het is de moeite waard om even te kijken, ze deden mij aan de yankee candles denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Door jou vlog heb ik 2 kaarsen voor mijn zus haar verjaardag gekocht, ik wist eerst niet dat ze Yankee Candle in Nederland verkochten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. oehhh very nice! ben echt fan van yankee candles!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Bij de bijenkorf zijn de yankee candles ook veel duurder dus ik was er blij van dat ik er door je vlog achter kwam dat de winkel gewoon in nl is!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bij de bijenkorf zijn de yankee candles ook veel duurder dus ik was er blij van dat ik er door je vlog achter kwam dat de winkel gewoon in nl is!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Yankee Candles zijn inderdaad echt heel leuk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  45. de kaneel geur is mijn favoriet!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.