Vrolijk pasen iedereen! Ik heb vanochtend een heerlijk paasontbijt gehad (foto daarvan te zien op instagram), voor de rest ga ik niet zo veel doen vandaag, behalve een beetje aan school werken. Morgen hebben we met de familie gezellig een high-tea! Ik zal hier vast een heleboel foto's maken, want je krijgt altijd de lekkerste taart, bonbons, cakejes, sandwiches en noem het maar op. Om de paassfeer compleet te maken (en ik had toch tijd te veel) heb ik dan ook een paas nail-art ontwerp gemaakt. Het is geinspireerd op paaseitjes, lekker vrolijk :)
Ik koos de meest paas-achtige kleurtjes uit mijn collectie en daarmee heb ik deze vrolijke warboel gemaakt. Mijn nieuwste Essence lakje 'C'est la vie!' was hier dan ook erg nuttig voor. Zowel los als voor nail-art is deze perfect voor het mooie weer.
Gaan jullie nog iets speciaals doen met pasen?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en ik spreek jullie snel weer!
Love,
Diana
zondag 8 april 2012
vrijdag 6 april 2012
Filmpje | Room tour!
Goedemiddag op deze Goede Vrijdag! Ik weet eerlijk gezegd niet wat Goede Vrijdag inhoud (shame on me), maar ik vind het wel erg fijn dat we lekker een dagje vrij zijn! Maar goed, ik zal even on-topic blijven. Er werd mij zo vaak gevraagd (vooral op Youtube) of ik een keer een room toor wilde doen, dat ik besloot er maar eens een te filmen. Het is de eerste keer dat ik zoiets doe, dus ik hoop dat het een beetje gelukt is, haha. Tja wat kan ik er nog meer over zeggen.. Veel kijk plezier!
Besteden jullie graag aandacht aan de inrichting van je kamer?
Love,
Diana
Besteden jullie graag aandacht aan de inrichting van je kamer?
Love,
Diana
woensdag 4 april 2012
Mini Kruidvat shoplog
Hoi allemaal! De laatste tijd ben ik steeds meer in to 'lip colour', en alhoewel ik wel een aantal lipproducten heb wilde ik meer. Daarom was ik vandaag eventjes bij Kruidvat langs gegaan aangezien Essence en Catrice altijd wel leuke en goedkope lipsticks, -potloden en -gloss hebben. Zo gezegd zo gedaan, en nu heb ik een nieuwe lippotloodje en een lipgloss. Oh daarnaast kocht ik nog een mascara en handcrème, die had ik echt nodig!
Allereerst vond ik deze handcrème van Vaseline. Mijn 'hand candy' van Sephora is helaas zo goed als op, dus ik was aan vervanging toe. Eigenlijk was ik nu opzoek naar een crème die tegelijk ook je nagels verzorgt en na een tijdje vond ik deze tube. Er staat op dat hij nieuw is, maar daar weet ik het fijne niet van, ik had 'm nog nooit gezien in ieder geval. Vaseline beweert dat de crème niet alleen je handen zacht maakt, maar ook je nagels verstrerkt met 50%! Nou dat kan ik wel gebruiken. Ook vind ik het een fijn formaat om in mijn toilettasje in mijn tas mee te nemen.
Wat ik ook nodig had was een nieuwe mascara aangezien mijn Essence 2 in 1 Volume mascara op was gegaan. Die vond ik erg fijn, maar ik probeer graag nieuwe dingen uit en deze is redelijk nieuw geloof ik. Essence belooft dat je volumieuze en gekrulde wimpers krijgt, dus ik ben benieuwd.
Oké, dan de twee nieuwe lipkleuren. De kleur van dit lippotlood sprak me meteen al aan. Wat ik hier altijd zo fijn aan vind is dat je eeuwig kan mixen en matchen. Je kan het apart dragen, dan heb je gewoon een matte lipkleur, maar ook onder een lipstick of lipgloss. De kleur heet 'Cute Pink'.
Tot slot de lipgloss. Normaal ben ik daar niet zo dol op, maar deze kleur zag er zo leuk uit dat ik dacht 'let's give it a try'. Het is echt een snoeproze kleur en ik heb 'm al voor jullie over het lippotlood gedaan. Ik weet dus alleen niet hoe hij er 'los' uitziet, maar vast ook erg schattig! De kleur heet 'Me & My Icecream', helemaal summerproof dus.
Hier is nog even de prijslijst. Zo handig dat Kruidvat altijd alleen 'Make-up Essence' vermeld en niet welk product...NOT. In ieder geval, het lippotlood kost €0.99, de mascara €2.29 en de lipgloss €1.99.
Dit was alweer mijn mini shoplog. Ik zal de mascara uitproberen (en voor en na foto's maken) en jullie laten weten wat ik er van vind!
Vindt jij wat kleur op je lippen ook leuk, of ben je meer van het neutrale?
Love,
Diana
Allereerst vond ik deze handcrème van Vaseline. Mijn 'hand candy' van Sephora is helaas zo goed als op, dus ik was aan vervanging toe. Eigenlijk was ik nu opzoek naar een crème die tegelijk ook je nagels verzorgt en na een tijdje vond ik deze tube. Er staat op dat hij nieuw is, maar daar weet ik het fijne niet van, ik had 'm nog nooit gezien in ieder geval. Vaseline beweert dat de crème niet alleen je handen zacht maakt, maar ook je nagels verstrerkt met 50%! Nou dat kan ik wel gebruiken. Ook vind ik het een fijn formaat om in mijn toilettasje in mijn tas mee te nemen.
Wat ik ook nodig had was een nieuwe mascara aangezien mijn Essence 2 in 1 Volume mascara op was gegaan. Die vond ik erg fijn, maar ik probeer graag nieuwe dingen uit en deze is redelijk nieuw geloof ik. Essence belooft dat je volumieuze en gekrulde wimpers krijgt, dus ik ben benieuwd.
| Zonder flits |
| Met flits |
Tot slot de lipgloss. Normaal ben ik daar niet zo dol op, maar deze kleur zag er zo leuk uit dat ik dacht 'let's give it a try'. Het is echt een snoeproze kleur en ik heb 'm al voor jullie over het lippotlood gedaan. Ik weet dus alleen niet hoe hij er 'los' uitziet, maar vast ook erg schattig! De kleur heet 'Me & My Icecream', helemaal summerproof dus.
Hier is nog even de prijslijst. Zo handig dat Kruidvat altijd alleen 'Make-up Essence' vermeld en niet welk product...NOT. In ieder geval, het lippotlood kost €0.99, de mascara €2.29 en de lipgloss €1.99.
Dit was alweer mijn mini shoplog. Ik zal de mascara uitproberen (en voor en na foto's maken) en jullie laten weten wat ik er van vind!
Vindt jij wat kleur op je lippen ook leuk, of ben je meer van het neutrale?
Love,
Diana
Labels:
make-up,
shoplog,
verzorging
Instagram for Android!
Hey hey! Gister was het moment waarop ik al heel lang wacht aangebroken: instragram voor android is eindelijk op de markt gekomen! Ik ben zo blij, want toen ik besloot een Samsung Galaxy S2 in plaats van een iPhone te nemen was het enige nadeel dat ik dan geen instagram kon gebruiken. Maar nu zijn mijn wensen vervuld en kunnen android gebruikers er nu ook flink op los fotograferen.
De laatste tijd zag ik op steeds meer blogs artikelen voorbij komen met foto's genomen met bijvoorbeeld een telefoon die hun dagelijks leven iets meer in beeld brengen. Nou leek het mij leuk om ook zoiets te doen, maar hoe..? Nu dat ik dan ook de gelukkige eigenaar ben van een instagram account kunnen jullie ook mijn leven volgen, en nog makkelijk ook! Want ook als je zelf geen account hebt kun je de foto's bekijken. Vanaf nu kun je ze ook makkelijk bekijken via mijn blog, namelijk hier rechts in de zijbalk. Voor degenen die zelf een account hebben kun je me volgen via @abcdiana_ en als je hier onder even een reactie achter laat met je gebruikersnaam volg ik jou ook met alle liefde!
Gebruiken jullie de Instagram app?
Love,
Diana
De laatste tijd zag ik op steeds meer blogs artikelen voorbij komen met foto's genomen met bijvoorbeeld een telefoon die hun dagelijks leven iets meer in beeld brengen. Nou leek het mij leuk om ook zoiets te doen, maar hoe..? Nu dat ik dan ook de gelukkige eigenaar ben van een instagram account kunnen jullie ook mijn leven volgen, en nog makkelijk ook! Want ook als je zelf geen account hebt kun je de foto's bekijken. Vanaf nu kun je ze ook makkelijk bekijken via mijn blog, namelijk hier rechts in de zijbalk. Voor degenen die zelf een account hebben kun je me volgen via @abcdiana_ en als je hier onder even een reactie achter laat met je gebruikersnaam volg ik jou ook met alle liefde!
![]() |
| Gemaakt met mijn Galaxy S2 |
Gebruiken jullie de Instagram app?
Love,
Diana
Abonneren op:
Posts (Atom)
