Pagina's

donderdag 28 juli 2011

I don't wanna care right now - Shoplog H&M en Six


Zo, eindelijk is het weer zo ver: een volwaardig bericht! En wel een shoplog. Gister ben ik naar de H&M en Six geweest en heb ik een aantal dingen gekocht. Ik had drastisch een nieuwe spijkerbroek nodig, en die heb ik gevonden. Maar ook een paar dingen die ik niet per se nodig had maar wel heel leuk vond heb ik ook meegenomen. :)


Allereerst m'n spijkerbroek. Heel basic, een draagbare kleur die overal bij past. Dit was precies wat ik nodig had, niet te veel poes pas. Hij kostte €29,95 bij de H&M.






Mijn nieuwe boho short, ik ben er helemaal verliefd op! De hoge taille, de kleur, de afgeknipte pijpen, de knoopjes en de zakken: alles klopt. Het was werkelijk waar liefde op het eerste gezicht. Deze is ook van de H&M en kost €24,95.



Dan het laatste kledingstuk dat ik gekocht heb. Dit rode overhemd (ook van H&M) was iets wat ik al heel lang wilde en dan ook meteen vast besloten was dat ik hem moest kopen toen ik 'm zag hangen. Hij is niet fel rood, maar een beetje koraal-achtig rood. Schitterend! En de stof is ook een beetje apart, een beetje dik. De pasvorm is ook heel mooi. Een geweldige aankoop dus :) Hij kost €19,95.

Tot slot heb ik nog een ketting bij Six gekocht. Ik kom niet zo vaak bij Six, maar heel af en toe ga ik even kijken want ze hebben soms wel mooie ringen. Maar nu zag ik iets wat ik echt al heeeeel lang wilde. Namelijk een indianen/dromenvanger ketting.



Het koord is van bruin leer/suède en is verstelbaar met een soort knoop. De hanger vind ik ge-wel-dig. Ik ga deze waarschijnlijk heel erg vaak dragen, haha! De turqoise details maken het helemaal af. Hij kost €7,95 bij de Six.

Dat waren al mijn aankopen! Niet super veel maar ik ben er erg blij mee. Als thuisblijver moet je toch wat, en dan kan je maar beter lekker shoppen :)
Hoe is jullie vakantie?
Love,

Diana

woensdag 27 juli 2011

Upcoming: H&M shoplog

Hoi allemaal! Ik weet het, ik heb al zo lang niet meer geblogt.. Niet dat het mijn bedoeling was om m'n blog te verwaarlozen, maar ik had gewoon echt niet de tijd! Maar we zijn nu al een aantal dagen in ons nieuwe huis en het begint al steeds meer te wennen. De meeste dozen zijn uitgepakt en tv/internet is ookal aangesloten. Ook heb ik een zomerbaantje in een bejaardentehuis waar veel tijd in gaat zitten.

Vandaag ben ik naar de H&M geweest en heb ik een paar dingen gekocht die ik jullie graag wil laten zien. Ik ga er morgen foto's van maken en zal er een stukje bij schrijven. :)
Sorry dat er trouwens geen foto/plaatje bij dit artikel zit, ik schrijf dit op mijn iPad terwijl ik Titanic kijk, haha.

Hoe komen jullie de vakantie door?
Love,

Diana

zondag 17 juli 2011

Make it work!



Sorry dat ik de afgelopen dagen niet geblogt heb! Zoals jullie misschien wel weten ga ik verhuizen en afgelopen vrijdag hebben we de sleutel van ons huis gekregen. Sinds dien zijn we hele dagen in het huis geweest en hebben we hard geklust. Aankomende vrijdag gaan we verhuizen, maar rond die periode zal ik dus niet in staat zijn om te bloggen. Of heel weinig in ieder geval. Sorry hiervoor!
Maar daarna zal ik weer helemaal terug zijn en volop bloggen :)


Ik heb al spierpijn in m'n armen en blaren op m'n vingers van al het schilderen, maar het schiet al onwijs op en het wordt heel erg mooi! Als het af is zal ik jullie een foto van m'n kamer laten zien. Dit is de derde keer in m'n leven dat ik verhuis, maar de vorige 2 keer was ik nog te klein om de lasten ervan te hebben zoals inpakken, klussen, verhuizen enzovoorts. Nu is dat wel het geval, maar het is eigenlijk best leuk (alleen wel zwaar). Het is super leuk om alles opnieuw in te kunnen richten!
Zijn jullie wel eens verhuisd?
Love,

Diana

donderdag 14 juli 2011

Ladies if you love your man show em you the finest - Mini shoplog

Vandaag heb ik mijn rapport opgehaald, dus ik heb eindelijk officieel ZOMERVAKANTIE!! Ook ben ik nu officieel over naar 6 gymnasium! :) Maar het weer heeft ons wederom teleurgesteld vandaag, dus voorlopig is het alleen nog zomervakantie op papier. Wel heb ik mezelf beloond met een rondje Kruidvat. Ik had een nieuwe translucent powder nodig (mijn oude van Rimmel had ik laten vallen en was gebroken) en ik hoorde over alle kortingen dus ik dacht nu is het moment!

Ik heb een translucent powder van de 50's Girls Reloaded collectie van Essence genomen. Ik vond de verpakking er leuk uitzien en hij was heel goedkoop (€2,99). Hij is in de kleur 01 Ahoy!. Daarnaast heb ik me door Catrice alweer laten verleiden. Ik zocht al een tijdje een nude lipstick voor niet veel geld en ik vond deze mooie kleur. Het is kleur 010 Cosnova. Hij is nude roze-achtig. Erg mooi! Deze was ook zeer redelijk geprijsd (€3,99). De verpakking van de lipstick is oké, zakelijk. Alleen jammer dat Kruidvat altijd zo veel plakband om de potjes doet en je daarna lelijke lijmresten op je verpakking hebt zitten.







Uiteindelijk waren allebei deze dingen niet in de korting haha. De lipstick wel maar dat was een actie van 2 voor €6, maar ik wilde niet 2 lipsticks.
Hier een swatch van de lipstick e.d.



Hij ziet er hier iets meer roze uit dan hij werkelijk is.





Hebben jullie je rapport al?
Love,

Diana