Pagina's

woensdag 27 juli 2011

Upcoming: H&M shoplog

Hoi allemaal! Ik weet het, ik heb al zo lang niet meer geblogt.. Niet dat het mijn bedoeling was om m'n blog te verwaarlozen, maar ik had gewoon echt niet de tijd! Maar we zijn nu al een aantal dagen in ons nieuwe huis en het begint al steeds meer te wennen. De meeste dozen zijn uitgepakt en tv/internet is ookal aangesloten. Ook heb ik een zomerbaantje in een bejaardentehuis waar veel tijd in gaat zitten.

Vandaag ben ik naar de H&M geweest en heb ik een paar dingen gekocht die ik jullie graag wil laten zien. Ik ga er morgen foto's van maken en zal er een stukje bij schrijven. :)
Sorry dat er trouwens geen foto/plaatje bij dit artikel zit, ik schrijf dit op mijn iPad terwijl ik Titanic kijk, haha.

Hoe komen jullie de vakantie door?
Love,

Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.