Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

D is for Furtjuh

Hey allemaal,  vandaag heb ik een hele leuke aankondiging! Nadat het ontzettend vaak aan me gevraagd is, heb ik nu besloten om het te doen. Maar niet alleen. Ben je benieuwd wat 'het' is, kijk dan snel onderstaand filmpje!


Nog even alle info op een rijtje:

  • Wanneer: zaterdag 1 juni 2013 om 14:00 uur
  • Waar: Utrecht Centraal, voor de Burger King
  • Wie: JULLIE (en Rutger en ik)
Hopelijk tot dan :) 

Let me know of jij ook aanwezig zal zijn! 
Love,

Diana 

16 opmerkingen:

  1. Helaas, ik ga dan op examenreis! Maar leuk idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaah leuk idee! Helaasch moet ik altijd op zaterdag werken :(
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yess, ik ga meteen proberen een vriendin hiervoor te strikken, als die wil kom ik! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel, maar mijn vriendin wilt niet, en ik weet niet of ik alleen mag naar Utrecht, het is niet bij mij naast de deur ofso. Maar ik ga het proberen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat je vriendin niet mee wilt :(. Maar ik weet wel zeker dat er genoeg leuke mensen bij zullen zijn. Hoever van Utrecht woon je?
      Ik woon er ook ver van maar vind het geen moeite. Liefs x

      Verwijderen
  5. Misschien kom ik wel, lijkt me erg gezellig!! waar heb je trouwens dat shirt van? echt een heel leuk shirtje lekker zomers;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal er zijn! 30 mei moet ik mijn examenportfolio inleveren dus kan ik weer gerust leuke dingen doen! doen dan!! ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neee! Ik moet werken :(. Zo balen haha , doe het een volgende keer hopelijk op een zondag? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. let's go to the beach! hahaha
    ik kan niet :( jammer...
    maarre ik ga me wel abonneren op Rutgers kanaal ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hahahha dit filmpje was echt heel leuk om te kijken! zo spontaan en grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk idee!

    maar wat ik nog wou vragen:
    JE HAARSTIJL!
    zooo leuk!
    wil je er ajb een haartutorial van maken?

    xox

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.