Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Enchantra bestelling

Van de week besloot ik weer eens bij Enchantra te bestellen - een hele fijne Nederlandse webshop met heel veel leuke merken - nadat ik gezien had dat Rose Gold eindelijk weer op voorraad was, en ik nog een voucher van de Beautygloss party had waarmee je geen verzendkosten hoefde te betalen. Vandaag kwam het pakketje binnen, en ik besloot er even een artikeltje aan te wijden! Het is iets te weinig voor een filmpje, vandaar dat ik het even in foto's doe. Ik ben helemaal blij met m'n nieuwe goodies!


Ik zal beginnen met hetgeen waar ik het meest enthousiast om ben, en dat zijn mijn nieuwe Real Techniques kwasten! Deze staan al ontiegelijk lang op mijn verlanglijstje, en nu dat ik toch aan het bestellen was had ik ze maar meteen in m'n mandje gegooid. Dit is de Core Collection set, bestaande uit vier 'basis' kwasten. Deze zijn bedoeld om een perfect canvas te creëren om op voort te borduren met de rest van je make-up. 

Op de achterkant staat een korte beschrijving van elke kwast, handig!


Look at these details! En de haren zelf, oh wat zijn ze zacht. Voorheen gebruikte ik altijd een hele goedkope kwastenset, die op zich prima zijn werk deed, maar de haren bleven net wat ruw. Nu dat ik deze pareltjes heb hoef ik me daar niet meer druk om te maken, want het is net alsof kittens je gezicht aaien (ook al weet ik niet precies hoe dat voelt, maar ik kan me er iets bij voorstellen).


Ze komen in een hoesje die je kunt gebruiken als je ze mee wilt nemen, maar je kan het ook omtoveren tot een handige standaard. Daar is over nagedacht! Deze set kost €23,99.



Dan nog iets wat ik al heel lang graag wilde hebben, en nu eindelijk heb kunnen bemachtigen: Sleek blush in Rose Gold! Ik denk dat dit ongeveer de bekendste dupe is op Nars 'Orgasm', en is daarom ook al-tijd uitverkocht. Behalve nu. 




Oh hi.


It's so pretteh! Ik ben super happy dat ik eindelijk ook mee kan doen in de Rose Gold rage, al helemaal nu de zomer er weer aankomt is een gouden glow op mijn wangen wel gewenst.


Vooral in het zonlicht zie je hoe mooi de glans is. Voor deze schitterende blush betaal je €5,50.


Tot slot een beetje een random product. Omdat ik toch al bezig was besloot ik nog even bij de nagellak te kijken, en ik kwam al snel bij China Glaze uit. Voorheen had ik een hele leuke pastel geel van Essence (Mellow Yellow), maar de mijne was helemaal oud geworden, en de vernieuwde versie is tot mijn spijt heel anders. Vandaar dat ik dit leuke kleurtje nu kocht, genaamd Lemon Fizz.



De naam alleen al schreeuwt zomer, en de kleur uiteraard ook. Hoe leuk is dit als je een beetje bruin bent? Zon, zee, strand: ik zie het helemaal voor me. Deze kost €5,45.


Zo, dit was mijn bestelling! Niet zo veel dus, maar wel hele leuke dingen die ik al een tijdje wilde hebben. En je weet wat ze zeggen, bij uitstel van behoefte is het genot het grootst.
Hebben jullie wel eens wat bij Enchantra besteld?
Love,

Diana 

48 opmerkingen:

  1. Die nagellak is echt leuk voor de zomer!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die kwasten zien er echt superfijn uit, en de nagellak en de blush eigenlijk ook hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen! Allemaal dingen die ik ook nog graag zou willen hebben! <3 Ik heb de voucher ook, dus snel maar even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen. Ik wil zelf ook nog make-up kwasten kopen, dus ik ga zeker even op de webshop kijken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes, die kwasten lijken me echt fijn, en Sleek rose gold is echt nog iets wat ik wil aanschaffen, maar inderdaad al-tijd uitverkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je gekocht! heb ook EIN-DE-LIJK rose gold besteld vandaag, maar dan bij The Make Up Spot.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie aankopen! Ik ga ook gauw bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben meteen gaan kijken op de site, superleuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt echt leuke dingen besteld! Ik heb dezelfde sleek blush besteld en ook vandaag zijn bij mij de producten binnen gekomen, toevallig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw helemaal leuk! Ik wil ook al een tijdje Rose Gold en Real Techniques kwasten..!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankoopjes!
    Vooral de nagellak kleur vind ik ontzettend gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankoopjes, De blush heb ik een aantal dagen geleden besteld en daar ben ik nu nog op aan het wachten. Ik zou de kwasten ook graag willen maar het komt er nooit van. Zelf heb ik wel al op Enchantra gekeken, maar nog nooit iets besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De blush is ontzettend mooi! Ik heb 'm net ook even besteld op The Make Up Spot, want op Enchantra was ie al uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De blush ziet er erg mooi uit! Ik ben benieuwd hoe de kleur op je huid staat. En de kleur van die nagellak is zo leuk voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben zo benieuwd naar de kwasten! En Rose Gold is zo mooi! Ik heb 'm ook sinds kort! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aah wat heb je leuke dingen gekocht (: Die blush wil ik nog heel graag hebben <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sleek Rose Gold heb ik ook, het blijft een prachtige blush. De kwasten van RT lijken mij zo ontzettend fijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leeeeuk! Dat nagellakje is inderdaad heel zomers!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil graag weten wat de voucher is. Pleaseee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke aankoopjes, de blush is echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Práááááchtig! Hele mooie producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh die blush ziet er echt super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke spulletjes! Je blogt echt zo leuk, en je filmpjes zijn ook echt heel erg leuk! :)
    Had zelf Rose Gold, maar ben hem op vakantie vergeten.. heel erg balen!
    Maar Sleek is ook te koop in Afro Winkels, in o.a Amsterdam bij de dappermarkt zitten er heel veel!

    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuke aankopen! Ik ben trouwens fan van je youtubefilmpjes!
    Liefs,
    Florien

    On diraît que c'est la mode

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog niet besteld, maar ga dit wel eens doen!
    Leuke aankopen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb de Real Techniques Core Colection ook gekocht maar dan bij Beauty88 erg fijne kwastenset! Ik bestel nooit meer bij enchantra levering is veel te traag en ze reageren vaak nergens op mail enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die blush vind ik er heel erg mooi uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! Vind het nagellakje heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke aankoopjes! en rose gold heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die kwasten zien er erg mooi uit! zeker mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die blush is zo mooi! Ik wil ook zeker weten deze nog een keer bestellen! En de RT kwasten lijken me ook erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele leuke dingen! Hoe ben je eigenlijk aan die voucher gekomen? Moest je daarvoor echt iets bij de Enchantra stand kopen? Hij zit jammer genoeg niet in de goodiebag :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,

    Ik wil graag op mijn nagels een teksten van een krant doen, als je een basis nagellakje hebt gelakt en je wilt het stukje krant erop plakken gaat de rest van nagellak er omheen niet mooi worden.
    Heb je tips?

    groetjes, Bianca 12 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. super mooi en leuk echt waar maar wanneer ga je nog eens een opgemaakt filmpje maken dat is echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind de prijzen van de real techniques kwasten echt reuze meevallen, misschien toch maar eens overwegen om ze ook te bestellen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke spulletjes! Die kwasten lijken me heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuke aankoopjes ! welke camera gebruik je waarmee je foto's neemt?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoeveel kostte die kwasten als ik vragen mag

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jaa! Ik heb lang geleden wel eens nail art spulletjes besteld, hele prettige site ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie aankopen!
    Rosegold staat nog steeds op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.