Pagina's

maandag 6 mei 2013

Tutorial: lentekapsel

Yes, eindelijk weer eens een haar tutorial! Ik had een hele tijd geen inspiratie, maar een tijdje terug bedacht ik een variatie op de haarband vlecht waar ik in 2011 een tutorial over maakte. Ik zette het op Instagram en kreeg zo ontzettend veel reacties met "tutorial please!" dat ik het wel moest doen. Dus bij deze! Het is super geschikt voor de lente/zomer, en na wat oefening ook simpel en snel. Geniet er van :)


Gaan jullie dit uitproberen?
Love,

Diana

45 opmerkingen:

  1. Echt een SUPERleuk filmpje!
    Ik hou echt van je bloemetjeselastiek (:

    Zodra m'n haar wat langer is, ga ik deze haarlook eens uittesten! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuke tutorial Diana! Staat je erg mooi en wat heb je toch mooi haar! (Jaloeeeerrrrsss)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super gaaf, en zeker een mooi haar zoals Nicole terecht opmerkt!

      Welke producten gebruik je voor jouw haar?

      Verwijderen
  3. Heel leuk! Ga het zeker eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk filmpje, erg duidelijk! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt mooi! Ik vind het alleen jammer dat je vlecht pas halverwege begint en niet helemaal bij je oor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die vlecht is echt supermooi! Die ga ik zeker weten een keertje proberen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke tutorial. Dit kapsel staat je ook echt super mooi. :) Ik moet alleen nog een beetje oefenen met het invlechten, maar zoals je al zei: dat gaat steeds een beetje beter. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je haar zooo pretty <3 :D dat haarbandje is super cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke turtorial! Ga ik zeker eens uitproberen, maar eerst nog even oefenen met invlechten ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk!! Jammar dat ik nog niet zo lang haar heb... X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk!! Jammar dat ik nog niet zo lang haar heb... X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat ziet er echt heel leuk uit! Ga ik zeker een keer uitproberen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi, en jij bent ook echt zo mooi! Je bent echt een heel leuk persoon om naar te kijken :)
    Heb het zelf al geprobeerd in 2011, en ik faal nog steeds haha.
    Ik draag mijn haar namelijk al-tijd in een middenscheiding. Dus die scheiding bij je oor is heel lastig, het valt steeds terug.
    Anyway, leuke video!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke tutorial! Dat elastiekje is echt schattig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat elastiekje is echt heel leuk. Ik ga hem proberen te zoeken op eBay.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke haartutorial! Ik ben het met iedereen eens dat dat elastiekje super leuk is! Ga zo door !!! xxxxx

    bigdreamsandbeautifultaste.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk, ik ga het zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke look! Ik ga hm ook uit proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk! Dat stiekje is zo schattig <3 Ga het zeker eens uitproberen zodra mijn haar weer wat langer is haha.

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk gedaan! Dat elastiek is trouwens erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwie echt heel leuk, ik heb hem geprobeerd toen je hem net op Youtube zette. Helaas ben ik echt een Ć©norme kluns als het gaat om iets in m'n eigen haar maken, dus het lukte me niet :P Gelukkig kan m'n zusje het wel bij mij haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik heb het geprobeerd het is heel mooi geworden. dat voor een eerste keer!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit echt heel mooi. Ga ik zeker ook eens proberen.
    Liefs,
    Joliefie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. echt super leuk! dat elastiekje is echt lente proof haha!

    nog een vraagje !!
    waar heb je die zonnebril vandaan en hoe duur was hij?
    die je laatst postte op instagram.

    ik vind m super!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele leuke tutorial.
    Dankzij jou haarbandvlecht heb ik leren invlecht!
    En idd oefening baart kunst.
    Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele leuke tutorial! Dat elastiekje met die bloemen en blaadjes is ook echt heel erg leuk, past er perfect bij ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik vind het zo gaaf en wil het ook proberen maar invlechten bij mezelf gaat nog niet zo goed :(

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wanneer komt er wer een nieuwe vlog?????? X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuk! Die ga ik ook een keer namaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, Diana! Wat een super mooi lente kapsel, zeg. Ik vind dat elastiekje met die bloemetjes ook echt awesome. Ik wil er ook nog zo een :) Je blog en je filmpjes zijn trouwens super leuk. *Drukt op thumbs up knopje* IK BEN FAN!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Moooi! Ik hoop dat ik het ook kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil het graag uitproberen maar ik heb een pony dus ik kan mijn scheiding niet goed op een andere plek doen jammer genoeg, dus ik kan het niet doen, maar toch een heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuk gedaan zeg! Staat je echt heel mooi. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. zojuist gedaan! :) Super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super leuke tutorial! :D

    xo
    clothesanddreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Erg leuke tutorial!
    Hopelijk gaat het mij lukken als ik dit probeer.
    xx Stephanie (www.stephaniesstyleblog.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leuke tutorial!hoe heet je op instagram 'k kan je nergens vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik zit al wekenlang naar een mooie gele nagellak te zoeken, maar kan het nergens vinden. Ik zie dat jij een heel mooi kleur nagellakje op hebt, zou je mij kunnen vertellen welk merk dit is, waar je deze vandaan hebt en wat de naam is? Het zou me heeeel blij maken!
    XX Annick

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.