Pagina's

woensdag 22 mei 2013

Haar tutorial: BaByliss fohnborstel

Hey allemaal! Sorry dat ik een tijdje afwezig was maar ik ben weer super druk met de studie. Essays, tentamens, ik word er helemaal naar van. Anyhow, vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie. Ik heb de iPro rotating Brush 800 van BaByliss uitgeprobeerd, een föhnborstel die vanzelf ronddraait en het gebruik dus extra makkelijk maakt. Ik ben normaal gesproken echt een kluns als het op föhnen aan komt, maar met dit kan zelfs ik het haha! In dit filmpje laat ik zien hoe je hem kan gebruiken. Enjoy :)


Lijkt jou dit een handig product? 
Love,

Diana

22 opmerkingen:

  1. Wat een handige borstel! (: Hij geeft je haar echt wat extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, vindt de borstel wel erg groot eruit zien. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, fijn om je haren op deze manier te stijlen. Ik ben zelf ook echt een drama als het aankomt op het föhnen van mijn haar, dus dit zou nog wel eens een uitkomst kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maakt wel veel lawaai
    hij is verder gwn goed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeej, ik heb hem ook :-) Erg fijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig, je haar ziet er super mooi uit! Wel een beetje jammer dat het zo extreem veel lawaai maakt, als ik die 's ochtends zou gebruiken maak ik iedereen thuis wakker hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat je echt heel erg mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me handig en geeft een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk!
    Wel echt niets voor mij. Ik kan het prima met een gewone haardroger en borstel. En dit zou bij mij echt voor geen meter gaan (geen geduld!) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, lijkt me echt een heel fijne föhnborstel! Geeft echt een mooie resultaat. Ik heb zelf altijd last dat de onderkant naar buiten springt, dus dit zal wel ideaal werken, ik ga hem gelijk op mijn birthday wishlist zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je je haar gedip diyt? Geen idee hoe je het schrijft, haha. Leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er inderdaad makkelijk en handig uit! Dit zou ik ook wel kunnen, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. handige review hoor, wat praat je relaxt super fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Handige review ! Ik vind jouw stem altijd zo fijn klinken hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. herrie maken kan de badboy inderdaad ;p! En zo'n filmpjes zijn leuk en handig om naar te kijken dus je mag het gerust meer doen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow super handig!
    dat ding maakt wel vet veel lawaai of niet hahaha

    (ik heb net een nieuwe blog, neem een kijkje als je wilt en klik op m'n naam!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk filmpje, het resultaat is mooi!
    x http://fashialies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauww ik ben zoo super jaloers op jou haar! <33
    Echt wauw jij hebt echt mooi haar... alles is perfectt :$
    lauralovesnailart.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw jouw haar is zo mooi!
    Ik zag trouwens dit topje en moest meteen aan jou denken haha :)
    http://www.forever21.com/EU/Product/Product.aspx?BR=f21&Category=top&ProductID=2073025877&VariantID=&lang=en-US
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.