Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Geslaagd voor mijn rijbewijs!

YEAHHHH, IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJBEWIJS! Ik moet het gewoon even met jullie delen. Vanochtend werd ik om half 10 opgehaald door mijn instructeur om in te rijden, en om kwart voor 11 was het moment van de waarheid. Ik was echt suuuper zenuwachtig, maar gelukkig had ik van die A. Vogel kalmeringspilletjes die volgens mij wel echt geholpen hebben. Wat ook onwijs bijgedragen heeft is het feit dat de examinator 1. een vrouw en 2. heel gezellig en spraakzaam was. Al gauw was ik over mijn studie en blog aan het vertellen, en moest ik mezelf er af en toe wel even aan herinneren dat dit mijn examen was. Ik moest twee bijzondere manoeuvres uitvoeren, zelfstandig rijden (dan zegt ze "volg de bordjes naar blabla maar en neem afslag blabla, zoek het uit") en de rest was gewoon instructies opvolgen (link, rechts, etc). Het was eigenlijk super snel voorbij, en toen we eenmaal binnen waren feliciteerde ze me.

Vanmiddag toen ik net weer thuis was, zo blij! 
Gelukkig hadden we nog champagne in de kast staan,
en mama had een bloemetje en cake mee genomen :)
Aaah ik ben zo happy dat ik het in één keer gehaald heb! Morgen ga ik mijn rijbewijs aanvragen in het stadhuis en dan heb ik volgende week het roze pasje in huis. I can't wait! Nu kan ik op eindeloze roadtrips gaan. One more step closer to freedom, haha.
Dit was dus even snel een persoonlijk berichtje, maar ik wilde het gewoon heel graag aan jullie vertellen! Nu alleen nog sparen voor een Dazzle auto ;-)

Love,

Diana

87 opmerkingen:

  1. Superleuk, gefeliciteerd! Ik heb 20 mei mijn rijbewijs alweer 4 jaar in mijn bezit, gaat echt snel haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd meid hoop dat je snel een mooie leuke auto hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    Ik ben ook met mijn rijbewijs bezig, maar ik heb nog maar 5 lessen gehad... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Het is zo'n fijn gevoel om je rijbewijs te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik heb over twee weken examen en ik ben NU al super zenuwachtig..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, gefeliciteerd!!! En veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben nog aan het leren en elke keer stap ik weer met schrik in de auto. Hmmm ik hoop dat ik binnenkort wat zekerder wordt of ik ga nooit op het examen geraken! Maar een superdikke proficiat meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeeej, gefeliciteerd! Lekker gevoel is dat hè? Leuk ook dat je examinator een vrouw was, lijkt me een stuk gezelliger. Geniet ervan en ik zie je vanzelf wel langscrossen in je Dazzle carrrr haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaaaaawh! Gefeliciteeeeerd! Ik heb nu pas vijf lessen gehad en het gaat nog best wel rampzalig bij mij haha. Dus echt supergoed gedaan hoor! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, knap in 1 keer! Gefeliciteerd ermee! :D
    Ik ga me er over een halfjaar ofzo ook maar eens in verdiepen.. Aangezien ik in een tussenjaar na de 6e als au pair wil gaan werken kan ik 'm beter daarvoor zien te halen, want ze zoeken vaak au pairs mét rijbewijs haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yeeeey! Super goed! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd meissie!! Geniet ervan! Lekker rondtouren door nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaah supergoed! Gefeliciteerd, mijn complimenten heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, ik wist gewoon dat je het ging halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf! Zo fijn zeg,.. Geniet er van en gefeliciteerd!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Super goed gedaan! En nu feest vieren! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat! Leuk dat je het van de eerste keer gehaald hebt! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd!!! Ik ga zelf binnenkort ook beginnen met rijlessen. Hoe heette jou rijschool?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leeuk! Stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aaah wat tof! Gefeliciteerd! Ik ben ook druk aan het lessen dus ik hoop dat ik binnenkort ook op mag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteeeerd! he wat fijn! die auto komt later wel;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk joh! En nu nog een auto! Dat geeft zo lekker veel vrijheid, ik heb nou bijna 2 jaar mijn B rijbewijs EN een auto en het is echt heerlijk! Vorige week ben ik in een keer geslaagd voor mijn C + CE rijbewijs dus voel nu weer hetzelfde als jij en wil alleen nog maar rijden en rijden hahah :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Wat goed dat je het in een keer hebt gehaald!
    Dat wil ik ook heeel graag, ik heb over 2 weken examen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gedaan! gefeliciteerd! Weet je al wat voor auto je wil?
    Heb je een nieuwe dipdye?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd! Maar ff een tip bij de h&m hebben ze nu een shirt met een foto van een kattenkop! Hij is het kijken waard! x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aah, superleuk! Gefeliciteerd :), ik heb net begonnen met rijlessen, ik hoop dat ik ook in een keer slaag! Hoe lang heb je erover gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd. Ik weet nog dat ik ook zo blij was dat ik mijn rijbewijs had gehaald. Ik had het namelijk ook totaal niet verwacht, dus dan is het echt een verrassing. Ik had zelf een mannelijke examinator, maar gelukkig was hij ook praatzaam en stelde mij ook op mijn gemak :D En natuurlijk alvast vele veilige kilometers toegewenst :D Trouwens heb je een dip dye , erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben zo blij voor je, je verdient het!
    En wat is je haar mooi 0_0

    BeantwoordenVerwijderen
  29. gefeliciteerd!
    Even een vraagje, hoe kun jij je instagram linken aan je blog?
    Liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 'T werd tijd denk ik, jouw theoriecertificaat moet haast bijna verlopen zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat knap van je zeg, leuk! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd! Ik kan niet wachten tot ik zelf ook rijlessen kan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jeeeej! Gefeliciteerd. Het is zó fijn. Ik heb het in 4 x(oeps) gehaald, zo'n opluchting!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi, I just met your blog and I love, your photographs are beautiful! so I'm following you!, good luck in your projects and lots of kisses and hugs! I invite you to stop by my blog if you fancy following me!
    http://siempremisspetula.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik las het op twitter, gefeliciteeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteeerd! Supergoed gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd! Super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Echt supeer !! Gefeliciteerd
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super gaaf!! Gefeliciteerd en enjoy your freedomm!!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd!! En heb je een roze dip dye of zie ik het verkeerd??

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw! Gefeliciteerd!!! Echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd! En je haar is weer roze?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd!!! Goed zeg! Ik haalde het pas de 4e keer en inmiddels heb ik al meer dan 10 jaar m'n rijbewijs, maar rijd ik nog nauwelijks...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Claudia de Koningzondag, 19 mei, 2013

    Gefeliciteeerd!!! Ik ben nieuwsgierig hoe de enige echte Dazzle-auto eruit komt te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heb je je haar roze laten dip dye? Maar gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteeeeeerd Diana!

    Ik was dekbedovertrekken aan het zoeken, kwam ik deze tegen: https://www.snurkbeddengoed.nl/ollie?size=630 misschien leuk voor jou? Moest meteen aan je denken! Je hebt echt een hele leuke blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd! Geweldig voor je, geniet ervan.

    Ik ben via Youtube op je blog gekomen. Ik geniet van je leuke filmpjes en je schrijft zo leuk! Je lijkt ook een beetje op een kennis van mij, haha :)

    Ik heb nog nooit ergens op gereageerd, maar bij deze weet je dan nu dat ik je blog&filmpjes erg waardeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Proficiat!! :) Ik ben ook aan het oefenen aaargg :p

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd!!! En nu lekker veel rijden

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wanneer maak je weer een ander filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. :):)♥♥ goed zo !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteeerd! Ik moet ook nog aan m'n rijbewijs beginnen, maar ik durf 't nog niet waaah. Maar wel super chill dat je nu kan toeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd!!! Veel succes met een auto uitzoeken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.