Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

New in | 'Pistol boots'

Een hele tijd terug heb ik een artikel gemaakt over hoe tof ik Acne Pistol boots vond en dat ik knock off's had gevonden bij de Sacha. Inmiddels meer dan een jaar verder, heb ik ze dan eindelijk!
Toen ik van mijn vader nog een (verlaat) cadeau mocht uitzoeken voor m'n verjaardag liep ik de Sacha in omdat ik nog een paar schoenen nodig had - of naja, nodig, graag wilde - en tot mijn verbazing zag ik dat het bruine ruw-lederen paar (dus niet de zwarte van gladleer, die mijn zus overigens al heeft en dus eigenlijk verboden te kopen is) in de uitverkoop was! "KACHING", dachten mijn hersenen en mijn ogen schoten al in dollartekens. Dus ik gretig passen en ja hoor, ze zitten als gegoten. Dus nu ben ik trotse eigenaar van deze toffe enkellaarsjes!








Het lijkt alsof de neuzen van de schoen al een beetje versleten zijn, maar dat hoort zo. Ik vind het wel toevoegen aan de look, het geeft ze wat meer karakter. Uiteindelijk waren ze van €100 afgeprijsd naar €50. Goeie prijs voor echt leer! Nu komt het vervelende gedeelte, het inlopen.. Ik heb ze al een hele dag aangehad naar Amsterdam en aan het einde van de dag was ik toch wel heel blij dat ik ze uit mocht doen. Maar zoals m'n vader altijd zegt: "No pain, no gain!". En hij heeft nog gelijk ook.

Wat vinden jullie van de Acne dupes?
Love,

Diana

10 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.