Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

NOTD | Pink Butterfly fimo canes

Zoals jullie gister konden zien heb ik eindelijk mijn fimo canes binnen! Ik kon dan ook niet wachten met het uittesten. Ik heb gekozen voor de roze vlinder in combinatie met mijn favoriete roze: OPI - Hopelessly in Love. Ik moet wel nog even oefenen met de fimo canes, het is namelijk best moeilijk om ze heel dun te snijden! Mijn vlinders zijn nu een beetje te dik waardoor ze erg waarschijnlijk een stuk sneller af zullen gaan. Maar goed, oefenening baart kunst. Hieronder kun je in ieder geval het resultaat zien :)









Mijn nagels zijn op dit moment in best wel slechte staat, dus sorry daarvoor. Maar ik ben wel heel blij met m'n fimo canes! Ik heb ongeveer 25 vormpjes dus ik kan nog heel veel uitproberen, haha.
Helaas moet ik nu weer huiswerk gaan maken, dus ik spreek jullie nog wel!

Heb jij ervaring met fimo canes?
Love,

Diana

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.