Pagina's

woensdag 7 november 2012

Favoriete serie's

Serie's: ik kan er hele dagen mee vullen. Vooral nu het weer koud en nat is heb ik er geen problemen mee om lekker achter m'n computer bij de verwarming te kruipen met een kop thee en leuke serie's te kijken! Ik ben zelf altijd op zoek naar leuke toevoegingen aan mijn favorieten, en andermans voorkeuren helpen me daar altijd bij. Misschien zijn jullie ook nog op zoek naar leuke dag opvulling, dus hierbij deel ik mijn favo's met jullie :) Ik heb bij elke serie erachter gezet hoeveel seizoenen er al online staan.

Als je benieuwd bent waar ik mijn series kijk, klik dan hier voor de website. Als je op een aflevering klikt krijg je een lijst met links waar je ze op kan kijken. Niet elke link heeft even goede kwaliteit! Mijn aanraders: Putlocker, Sockshare, Lemonseries, GorillaVid.





White Collar (4 seizoenen)
Dit is mijn meest recente verslaving. Het is een misdaad serie waarin Neal Caffrey (Matt Bomer), een geniale crimineel, een overeenkomst sluit met FBI agent Peter Burke (Tim DeKay), degene die hem gepakt heeft. Als Neal Peter helpt bij het oplossing van witte boorden criminaliteit (misdaad gepleegd door mensen met hoge sociale status) mag hij voorwaardelijk uit de gevangenis. Uiteindelijk krijgen de twee een hele leuke band en is het een plezier om te kijken hoe ze allerlei zaken oplossen. Elke aflevering heeft een andere zaak, maar door de serie door loopt een groot mysterie die ze ondertussen op moeten lossen. Echt een aanrader dit! Oh, en Matt Bomer is ook niet heel vervelend om naar te kijken..


Vampire Diaries (4 seizoenen)
Deze serie volg ik al langer, vanaf het begin dat seizoen 1 startte. Het gaat over Elena Gilbert (Nina Dobrev) die in een ongeluk allebei haar ouders verliest. Zij overleeft omdat ze gered wordt door een vampier, Stefan Salvatore (Paul Wesley). Een aantal jaar na het ongeluk keert Stefan terug naar Mystic Falls om Elena te ontmoeten. Als Stefan gesetteld is komt zijn broer, Damon Salvatore (Ian Somerhalder) ook terug. Elena blijkt geen gewoon meisje te zijn, en door het verhaal heen ontstaat er ook nog een soort love triangle. Heel leuk en spannend! 



Pretty Little Liars (3 seizoenen)
Ook deze volg ik vanaf het eerste seizoen en is echt heel spannend! Het gaat over een vriendinnen groepje waarvan er een vermoord wordt. Tijdens de begrafenis krijgen de vriendinnen een mysterieus smsje van '-A'. Eerst denken ze dat het van de overleden vriendin Alison is, maar al gauw blijkt dat dit niet het geval is. De meisjes proberen er achter te komen van wie de smsjes komen en wie hun vriendin vermoord heeft. 




Glee (4 seizoenen)
Als ik sip of verdrietig ben ga ik deze serie kijken. Iedereen heeft er vast wel eens van gehoord, je vindt het of heel leuk, of er niks aan. Ik vind zo vrolijk en leuk om naar te kijken! Het is net een soort musical serie, maar de verhalen zijn altijd heel pakkend. Het is in Nederland ook op tv geweest, dus ik denk dat de meesten wel weten waar het over gaat, maar in Amerika zijn ze al veel verder. Voor degenen die van leuke liedjes en een vrolijk verhaal houden. Oh en elk seizoen vind ik steeds leuker worden trouwens, want je ziet hoe iedereen opgroeit en zijn 'eigen' weg gaat. Zeker kijken dus!





Modern Family (4 seizoenen)
Dit is meer echt een sitcom. Ik moet zeggen, het is echt hilarisch. Het gaat over een 'moderne' familie: drie gezinnen die met elkaar verbonden zijn, namelijk een vader die met een hele jonge Latina hertrouwd is en zijn twee kinderen die elk een eigen gezin hebben. Zijn dochter Claire heeft een typisch Amerikaans gezin. De zoon Mitchel is homoseksueel en woont samen met zijn partner. Het is moeilijk uit te leggen hoe deze samen gaan, maar het is echt heel erg grappig. Als je de promo bekijkt snap je het! 

       

The Lying Game (1 seizoen)
Deze serie is nog heel nieuw, het eerste seizoen is al een hele tijd afgelopen maar ze hebben ontzettend lang gewacht met het tweede seizoen die in 8 januari weer begint. Het gaat over een tweeling die bij de geboorte gescheiden is. De één is bij een rijke familie terecht gekomen en heeft een perfect leven, de ander zit steeds in een ander weeshuis of gastgezin. Ze komen met elkaar in contact in de zoektocht naar hun biologische moeder. Dit lijkt nog lastiger dan gedacht want niet alles is wat het lijkt. Iedereen blijkt verborgen geheimen te hebben. Zeker de moeite waard! 



Dit waren dan al mijn favorieten. 
Heb jij nog tips voor een goede serie?

Love,

Diana




14 opmerkingen:

  1. De eerste serie waar ik mee begon met kijken was TVD en dat is en blijft mijn favoriet! Daarna begon ik met PLL en dat is mijn favo serie na TVD. Ik heb ook TLG gekeken en wacht eigenlijk al heel lang op seizoen 2. En nu kijk ik ook Switched at birth. Ik vind het een erg leuke serie, maar het kan niet tippen aan de voorgenoemde. Ik heb ook The Secret Circle gekeken en dat is echt een aanrader! Helaas is het bij een seizoen gebleven, wat super jammer is. Ik ben ook nog op zoek naar een serie voor erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik heb net de laatste aflevering van PLL gezien, zo spannend! Ik ben benieuwd naar het vervolg in januari :D
    Verder hou ik enorm van New Girl, 2 Broke Girls, The Big Bang Theory en Don't trust the B in Apt. 23 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh PLL! I like. Gilmore girls vind ik zelf heerlijk om te kijken. Hele droge humor die met het seizoen leuker wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg ook TVD, PLL en Glee. Ik kan ook echt dagen vullen met series kijken, zo volg ik bv ook Gossip Girl, Hart Of Dixie, Degrassi, Jersey Shore,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit vind ik een hele leuke, hij is nederlands, en een klein beetje raar.
    elke week komt er een nieuwe aflevering online, steeds het zelfde verhaal, maar dan vannuit de perspectieven van een ander personage: http://geheimenvanbarslet.ntr.nl/barslet-tv/

    zou je trouwens ook een kijkje op mijn blog willen nemen?
    ik ben pas begonnen, en kan wel wat tips (en volgers :) ) gebruiken!

    http://attheboutique.blogspot.nl/

    ben benieuwd wat jullie ervan vinden, zou het leuk vinden als je me volgde!

    au revoir

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke series allemaal! Zelf kijk ik soms Glee en Modern Family en de serie die ik echt kijk is PLL. Ik kan niet wachten tot het weer verder gaat!
    Ik heb ooit de allereerste aflevering gezien van TVD en toen vond ik het een beetje te eng ofzo haha, maar het lijkt me wel een hele leuke serie. Misschien maar weer eens kijken! Oh en verder kijk ik soms Switched at Birth (een soortvan gedwongen, want mensen vinden met op Bay lijken ofzo, maar het is wel een hele leuke serie!)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PLL volg ik zelf ook, kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen. Ben nu met gossip girl begonnen, dus ik heb nog veel om te kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!! Ik heb ook echt een serie-verslaving.. Even op een rijtje wat ik allemaal kijk en ook echt aanraad:
    - 90210
    - switched at birth
    - don't trust the b*** in 23
    - hart of Dixie
    - the secret life of the American teenager
    - 2 broke girls

    En ik kijk ook the lying game, zó leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg op dit moment Gossip Girl, PLL, The Lying game, Hart of Dixie en Glee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dag diana!

    een serie die je vast en zeker ook super zal vinden is New Girl.
    dit is met de actrice Zoeey Deschanel. Echt heel erg leuk en supergrappig!
    zeker eens checken!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kijk modern family, new girl en awkward. Allemaal super leuk!
    Van Glee heb ik alleen de eerste 2 seizoenen gezien, daarna vond ik het niet meer zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Switched at Birth vind ik echt een aanrader! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. New Girl en Awkward zijn echt aanraders :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.