Pagina's

vrijdag 23 november 2012

Filmpje | Tutorial: paarse smokey eyes

Hoi allemaal! Ik was weer eens in de stemming voor een make-up tutorial. Meestal doe ik niet echt een apart filmpje voor alleen oog make-up, maar alvast in de aanloop naar de feestdagen leek me dit wel eens een leuke afwisseling. Ik ben voor paarse smokey eyes gegaan omdat het goed bij bruine ogen (ook bij andere oog kleuren overigens) staat en als je bijvoorbeeld een zwarte outfit hebt kan paars het enorm ophalen! Ik kreeg op mijn vorige voice over trouwens super veel goede feedback, en omdat jullie zo enthousiast waren dacht ik doe er weer eens eentje, hopelijk vinden jullie 'm weer zo leuk :)



Wat vinden jullie van paarse oogschaduw?
Love,

Diana 

24 opmerkingen:

  1. Ik had het filmpje gister al gezien op je youtube kanaal! Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst oeeeh paars? Maar het staat je erg mooi! Fijn filmpje ook om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gedaan! ik vind je nieuwe layout trouwens ook heel erg leuk!
    liefs, laila.

    http://www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie look! Erg duidelijk filmpje, vind het fijn met de voice over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het filmpje al bekeken op YouTube! Heel erg mooi gedaan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een hele mooie look! Zelf heb ik wel paarse oogschaduw maar die gebruik ik niet omdat ik er nooit een mooie look mee wist te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof filmpje en mooie smokey eyes! Hey diana zou je eens een artikel of een filmpje willen maken over hoe je begonnen bent met je blog? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie look zeg! Echt leuk ga ik ook proberen. Hoop dat het mij ook staat!

    Ps waar heb je dat mooie truitje vandaag?

    Liefs marlène uit Dordrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad prachtige kleuren in dat pallet! Ik ben echt weer onder de indruk hoe je zo mooi je make-up doet. Prachtig :).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey!
    Ik vind je blog heel leuk!!! Ik volg heel vaak je blog en ik geniet ervan!
    Zou je een Tutorial willen maken van de visgraat vlecht, je uitleg is heel duidelijk en dat vind ik fijn!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie look, je nieuwe layout is ook a-ma-zing! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige look! je nieuwe header is ook echt heel mooi gelukt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeei ik vind paarse oogschaduw wel heftig maar als je het mooi en goed aanbrengt kan je een "blauw oog" voorkomen.

    Wil je me blog checken??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk vind ik je films, en artikelen enzo maar je kan meer doen op je pagina.. vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie look, staat je trouwens heel erg goed.
    Ik ben echt een grote kluns met oogschaduw ik kan werkelijk niks ermee.
    Ook zou ik het graag willen maar de look staat je super mooi!

    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey , super leuk gedaan ! zou je misschien een roomtour kunnen doen ? dankjeweeell xo


    Alica.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 66Ghz Dual Core processor, 16GB of storage and a 12. The NP-NF310
    retails around $350 and features an ultra fast start-up speed (under 3
    seconds) and a 9+ hour battery life. While the Inspiron and Samsung both
    offer the new i3 processor, the Acer AS5253 comes with a quick AMD-E series 2.


    Feel free to surf to my web site - samsung chromebook

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The different models of phones, while all capable of making calls, actually have very different features and capabilities for many different uses.
    Music player, P503 supports a variety of media formats.
    It can keep you well organized because it serves as a personal computer with electronic diaries,
    personal organizers, automatic reminders, and contact lists.


    Also visit my homepage :: samsung galaxy s4

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So it really is greater to decide a 5-8 mega pixel cam and pay out
    far more consideration to the Nikon digital camera batteries
    in its place. A few in-camera retouching options are also available, including image cropping and
    red-eye correction. Nikon the digital camera giant has recently added one more exquisite DSLR
    camera to its latest camera family.

    Here is my web-site; nikon d7100

    BeantwoordenVerwijderen
  20. The manufacturer claims if this can improve text entry speeds by 30%.
    3 inches screen, there is 285 pixel in one inch, it is also called ppi.
    1 is also known as Tab 750 and expected to be priced at Rs.


    Review my website; samsung galaxy tab 2

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.