Pagina's

maandag 19 november 2012

NOTD | OPI - Every month is Oktoberfest

Hey allemaal! Het is al behoorlijk lang geleden dat ik een ' nails of the day' heb gedaan. Dit komt eigenlijk doordat ik mezelf een soort nagellak-koop verbod had opgelegd. Maar nu is er toch een nieuwe OPI aan de collectie toegevoegd. Hij komt uit de Germany-collectie en ik ben er gelijk helemaal verliefd op, het is de perfecte kleur voor deze koude maanden. Mijn zus en ik stonden kritisch naar de hele collectie te kijken maar deze sprong er echt wel bovenuit. Dus deze moet ik natuurlijk wel aan jullie laten zien, het zou bijna egoïstisch zijn om dit voor mezelf te houden. Zie hieronder de kleur die ik waarschijnlijk de hele herfst/winter op zal hebben (figuurlijk).







Links: zonder flits, Rechts: met flits 
Ik heb de foto's geflitst zodat de glans het beste uitkomt. Het is zo'n speciale rood met een beetje paars en goud er doorheen, echt onwijs mooi. Hij is behoorlijk donker op je nagels, maar als mijn huid wat bleker is vind ik dat beter staan dan lichte kleuren. Kortom, perfecte najaarskleur!

OPI is o.a. te koop bij Sephora en kost €14.

Wat vinden jullie van de OPI Germany collectie?
Love,

Diana

19 opmerkingen:

  1. Wauw heel mooi kleurtje, echt iets voor het najaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur! Hij doet me een beetje denken aan Jaipur van Herome :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi lakkje! Alleen wel een beetje duur vind ik, ik weet niet of ik zo snel 14 euro aan een nagellakje zou uitgeven. Wel heb ik een essie lakje voor 10 euro, maar dat vind ik denk ik net de limiet ofzo... Hoewel ik 10 euro ook al veel geld vind. Maar wat je dan wel hebt is de kwaliteit, en die is natuurlijk ook wel het een en het ander waard. Ja ik vind het een hele mooie lak, en ik snap dat je er 14 euro aan hebt gegeven, want die lak pronkt daar mooi op je nagels haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig lakje! En de shimmers zijn ook heel erg mooi.

    Ik heb alleen even een vraagje, met welke camera maak je foto's/video's?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie, echt een mooi kleurtje inderdaad! En ik ben nog steeds zo jaloers op jouw mooie nagels...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, hij is echt prachtig! jammer van opi is de prijs..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleur, deze zou ik zelf ook kunnen aanschaffen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw deze kleur is echt prachtig! Je hebt een leuke blog, ik volg je nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw hele mooie kleur! En echt een superleuke blog, ben je meteen gaan followen!

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg mooi kleurtje zeg! Vooral voor de herfst (en kerst?) Even een complimentje naar je blog in het algemeen: super leuk! Je bent echt een mooie meid x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kleur! Echt leuk voor deze herfst en winter. Jammer dat ik nu even niks meer mag kopen van mezelf, anders had ik hem zeker gekocht. Mooie nagels heb je trouwens :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleur! Ik draag eigenlijk nooit paars, maar dit is wel heel erg chique

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.