Pagina's

donderdag 8 november 2012

Filmpje | Beauty shoplog (Hema + Lush)

Hoi! Van de week was ik even de stad in voor wat beauty dingetjes. Omdat ik normaal eigenlijk meer kleding koop leek het me wel leuk om dit eens te laten zien. Het is niet super veel, maar toch.
Helaas kan ik mijn film camera nog steeds niet gebruiken. Als ik op record druk komt er ' Insufficient Available Space' in beeld te staan, terwijl er helemaal geen bestanden op mijn SD kaart staan. Heeft iemand hier ook eens last van gehad of weet de oplossing voor dit probleem, zou je me dan alsjeblieft kunnen helpen? Ik baal er enorm van want ik heb hem nog helemaal niet zo lang! EDIT: ik heb het opgelost, bedankt voor de suggesties in ieder geval!
Hopelijk vinden jullie het alsnog leuk om naar te kijken :)


Kenden jullie de aparte 'Hema Beauty' winkel al?
Love,

Diana

22 opmerkingen:

  1. super leuk die beauty hema!
    wist je trouwens dat er ook een hema musical is! volgens mij is ie nog bezig, we zijn echt een hema landje :) http://www.hemademusical.nl/

    zou je trouwens mijn blog eens willen bekijken? ik ben nog niet zo lang begonnen, en heb ook nog niet zo veel volgers, maar het lijkt me leuk om er mee verder te gaan, en ik kan je tips goed gebruiken!
    ben benieuwd naar wat je er van vind!
    http://attheboutique.blogspot.nl/

    au revoir,
    laila

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je blog bekeken en het ziet er hartstikke leuk uit! Je hebt een leuke schrijfstijl en je verhalen zijn leuk om te lezen. Mooie foto's en lay-out ook. Ga zeker zo door :) X

      Verwijderen
    2. dankje wel! ik kwam trouwens gisteren iets leuks tegen, Bomb Cosmetics, ik vind het ook echt iets voor jou! ik heb er een klein artikeltje over geschreven:
      http://attheboutique.blogspot.be/2012/11/operatie-bomb.html
      kijk maar!

      liefs!

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk! Vind het nog steeds jammer dat ze in Utrecht niet een beauty Hema hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen, de HEMA-kwast lijkt me erg fijn!
    Welk nummer heeft je SD-kaart? Normaal moet je voor video-opnames een SD-kaart hebben van ten minste type 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind jou kleding altijd zo leuk en de dingetjes die je koopt ook!
    ook dit was weer een leuk filmpje!
    kan niet wachten tot je weer een nieuwe plaatst.

    waar heb jij dat vest en dat shirtje gekocht? ik vind t zo leuk!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind je video's zooooooooo ongelofelijk leuk ik volg je al jaren en ik heb echt AL je video's en blogs gelezen en gezien XXX

      Verwijderen
  5. Klinkt goed ! Hopen dat ze er meer gaan openen :).

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zag je vandaag in de only(kalverstraat)

    haha x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was niet in de Only vandaag! Wel in de Vero Moda maar dat is haast dezelfde winkel dus ik denk dat je die bedoeld. Maar wat grappig zeg, spreek me volgende keer gerust aan :) X

      Verwijderen
  7. Heey,
    Super leuke dingetjes en filmpje!
    Wat voor lipstick heb je op in t filmpje?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankoopjes! Ik had al gehoord van de Hema makeup-shops, maar ben er nog nooit een tegengekomen. Die lipsticks zijn echt heel erg mooi! Ik volg je, volg je me terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankoopjes! Ik heb zelf ook nieuwe Hema kwasten en ik vind ze erg fijn, en deze ziet er echt super zacht uit! En die lipsticks, wauw wauw wauw die zijn echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zie je er weer mooi uit Diaan :). En die lipsticks zijn prachtig die je hebt gekocht. Ik wil ook wel zoiets, weet alleen niet of het mooi zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welk nummer is die lipliner die je op hebt?
    Hij staat je echt prachtig!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice filmpje! Ik ken de winkel inderdaad wel, ziet er echt goed uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat er zo'n Hema beauty winkel is, ik ga er dinsdag zeker even kijken als ik tijd heb!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lipstick heb je op! Ik wil zo graag naar die HEMA-beautywinkel, helaas is er geen in Limburg.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zag net een filmpje waar je in zei dat je neus lelijk was maar echt je neus is zooooo cute (vind ik toch)

    x
    lotta (ja k heb een lelijke naam)

    ps: ik ben een belg

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.