Pagina's

vrijdag 16 november 2012

OOTD | Casual Friday

Cheers to the weekend! Voor mij begint die altijd al op dondermiddag, maar het telt ook als je dit straks na school of werk leest want als het goed is is jouw weekend dan ook al begonnen. De dag was al vroeg begonnen voor mij omdat ik weer rijles op een onmenselijk tijd had. Om kwart voor 9 de weg al onveilig maken, ik ben eigenlijk een beetje verbaasd dat het legaal is. Maar ach, zoals altijd alles heeft ook dit een voordeel: zo heb je tenminste nog wat aan je dag! Slapen doe ik wel als ik dood ben.
Maar goed, die vrije tijd moet uiteraard benut worden, vandaar dat ik mijn camera er maar weer eens bij pakte en wat outfit kiekjes voor jullie maakte. Oh by the way, ik kon het niet laten om nog een paar schoenen te kopen! Ik had deze al een tijdje op het oog, en nu heb ik ze toch maar gekocht omdat mijn oude zwarte Sacha laarsjes echt op raakte. Ze lopen heerlijk, ik ben er heel erg blij mee.

En dankjewel Mylène!




Trui: Zara
Blouse: Vero Moda
Shorts: H&M
Schoenen: Sacha 
Earcuff: New Look

Wat gaan jullie doen dit weekend?
Love,

Diana 

29 opmerkingen:

  1. Leuke schoenen! :) Goeie aankoop lijkt me. En ik vind je outfit leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie schoenen!
    wat ik ga doen het weekend? werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit vooral je schoenen. ik vind alleen het kraagje wat minder. Ik moest ook vanochtend om half 9 autorijles. Bleh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet er geweldig uit! En geniet van je weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit, wat ben jij toch een mooie meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet er altijd leuk uit, maar dit vind ik toch wel een uitblinkertje hoor! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch een leukie! Je outfit is weer heel leuk en wat zijn je nieuwe schoenen tof :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer hartstikke leuk uit! En die schoenen, die zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet er superleuk uit, je glimlach is echt moooooii, leuke look trouwens!! :) Even nog een vraagje: op sommige.. nou ja; bijna elke sta je met je voeten naar binnen. okee... echt een rare vraag maarja..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi
    wow wat te leuke foto's
    je ziet er weer harstikke leuk uit zeg en die schoen die zijn echt top

    Yana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw, die outfit is echt leuk!
    & je bent echt een mooi meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die earcuff, wauw, superleuk! Staat je tof Diana. Ik vind jou inderdaad echt een mooi meisje haha, maar volgens mij heb ik dat al vaker gezegd. :p Ook dat kraagje is cute! Leuke outfit, oh en een knot staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heey leuke outfit ! ♥ ik had nog een vraagje ik wil graag een handtas en het wordt mijn eerste maar ik weet niet zo goed waar leuk zijn om te bestllen ik hoopte dat jullie meschien weten waar je leuke hadtassen kan bestellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vroeg me af waar jij je panty's vandaan haalt? En raad je ze aan, zijn ze stevig?
    Ik ben al een tijdje op zoek naar beter panty's. Ik draag vaak die van de h&m, maar deze gaan snel stuk. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, heel erg mooi! Heb je hee misschien een link naar de schoenen? Ik heb al op de Sacha site gekeken maar kan niet precies zien welke het zijn. Ik vind ze echt heel gaaf! Alvast bedankt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Maar is dit niet veel te koud?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i love your style!!
    wat voor winterjas heb jij? aangezien jij altijd leuke dingen aanhebt :)
    ik heb namelijk nog een nieuwe jas nodig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuke outfit! Die tweede foto is echt mooi X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een geweldige outfit! You have a new follower xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aahw, super leuke outfit! Leuke short, trui en die schoenen vind ik helemaal geweldig. Die staan al een tijdje op mijn wishlist!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke outfit. Die oorbel MOET ik ook hebben ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super vette oorbel! die ga ik ook kopen

    ps: je bent echt super knap, even dat je het weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.