Pagina's

maandag 22 augustus 2011

A campingflight to Lowlands Paradise!



Good goddy miss molly. Ik ben terug. En wat een geweldige 3 dagen heb ik gehad zeg! De muziek, de sfeer, de mensen: alles was leuk! Het is natuurlijk ook wel weer fijn om thuis te zijn (lees: eindelijk schoon sanitair, mijn eigen bed, gezond eten) maar ik heb super naar mijn zin gehad. Volgend jaar wil ik zeker weer!
Eigenlijk is het net een soort grote kermis, met allemaal gezelligheid en attracties (muziek dus). En het kamperen maakt het helemaal af.
Natuurlijk hebben we een heleboel foto's gemaakt, en ik zal er een aantal met jullie delen.


Onze tent + troep


Ons uitzicht: tent, tent en nog eens tent!

Er komt niet zo heel veel van slapen moet ik zeggen. En als je het dan toch probeert, zijn oordopjes een must. Schreeuwende mensen en harde muziek is niet echt een goede combinatie als je wat nachtrust probeert te pakken. Maar ook mijn slaapruimte was niet optimaal. We lagen met z'n 3en in een tent waar alleen plek was voor onze bedden. Maarja we hadden ook nog tassen die we niet in buiten konden laten staan. Resultaat: iedereen had zijn tas aan het voeteneinde staan en languit liggen was dus geen optie. Ook werd ik elke ochtend
wakker met een stijve nek omdat mijn kussen uit een handoek en een opgerold vest bestond.
Hygiëne is iets waar je niet echt aan toe komt. Gelukkig hadden we van die natte doekjes bij ons dat je je toch nog even op kon frissen, want douchen zat er dus echt niet in: Ten eerste stond er de hele dag door een rij van hier naar Tokyo. Ten tweede moest je er €2,50 voor betalen. Ten derde bestond de definitie 'douche' uit een lauw, miezerig straaltje. Kortom niet de moeite waard dus.




Het eten was wel echt een feest. Dat wil zeggen: heerlijk maar o-zo ongezond! Maar dat kon me niet zo veel schelen want kom op, hoe vaak ben je daar nou? Dus ons ontbijt bestond uit donuts en muffins, en de rest van de dag aten we alles wat ons wel lekker leek.




Waar we ook super veel geluk mee hadden was het weer. We hebben het hele weekend schitterend weer gehad (op één regenbui na). Warm en zonnig, alleen iets té zonnig: ik heb mijn schouders flink verbrand. Maar dat is mijn eigen schuld, want we waren de zonnebrandcrème vergeten.

Oh ja, ik heb ook nog 2 nieuwe aanwinsten aan m'n pols! Mijn Lowlands bandje of course, maar ook nog een leuk soort friendship bracelet die ik in een winkeltje daar gekocht heb. Het is die met de regenboog kleuren en het soort golfpatroontje. Ik vond 'm super vrolijk en hij past ook goed bij de rest.

Ik heb jullie het meeste nu wel laten zien/verteld volgens mij. Zoals ik eerder al zei: ik heb een top weekend gehad. Ik heb een beetje heimwee, en ik open nu alvast een spaarrekening voor een kaartje voor volgend jaar!

Zijn jullie wel eens naar Lowlands geweest? Zo ja, wat is jouw ervaring met het festival?
Love,

Diana

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.