Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Nieuwe bikini eindelijk binnen!

Hèhè, het is zover, H&M mijn vaste hofleverancier heeft mijn bikini geleverd. En wat ben ik er blij mee zeg!



Bovenstukje + details


Broekje


Ik zag hem eerst in de winkel hangen en ik was opslag verliefd. Maar ik zou niet meer op vakantie gaan en ik vond het daarom niet waard een nieuwe bikini te kopen. Triest genoeg moest ik mijn liefde weer terug hangen dus. Maar toen: ik zou naar Centerparcs gaan! "YES, IK KAN EEN BIKINI KOPEN!" ging er meteen door mijn hoofd. En zo gezegd zo gedaan. Ik was mijn oogappeltje nog niet vergeten natuurlijk, dus toen ik zo snel mogelijk naar de H&M site ging was ik meteen opzoek naar het juweeltje. En ja hoor, daar zag ik 'm in de catalogus. En het mooiste waren de 4 kleine rode lettertjes die erbij stonden: SALE. Mijn dag kon niet meer stuk. De indianen stijl en het leuke detail in het midden van het bovenstukje zijn zo super leuk, net als de kleuren. En het model. Eigenlijk is gewoon alles er leuk aan.

En nu heb ik 'm dus. Gelukkig op tijd want morgen vertrek ik al. Ik ga hem met veel liefde dragen.
Hebben jullie nog een nieuwe bikini aangeschaft?
Love,

Diana

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.