Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Tijd voor iets nieuws: ik ben naar de kapper geweest

Jaja, ik ben naar de kapper geweest! Ik geloof eergisteren liet ik jullie een collage zien van het kapsel dat ik wel graag zou willen. Ook al waren de meningen verdeeld, ik heb mijn haar toch geknipt! En ik ben heel tevreden met het resultaat moet ik zeggen. Het is heel anders, maar op een goede manier. Ik heb ook al een heleboel leuke en lieve reacties gehad :) Ik heb nog geen (goede) foto, maar die zal ik zo snel mogelijk maken (ik hoop morgen). Dus ik houd jullie nog even in spanning.
Ik was naar Salon B, en het is altijd een waar feest als ik daar mijn haar laat knippen. Vooral het haren wassen, wauw, heerlijk! Maar de kapster heeft het heel mooi gedaan, precies zoals ik wilde (ik had voor de zekerheid de foto meegenomen haha) dus ik ben heel erg blij met het resultaat. Het voelt nog wel een beetje gek, opeens kort haar. Ik kan het helaas ook niet meer vast dus daar zal ik iets anders op moeten bedenken. Maar alles went! Ik doe wel een haarband ofzo in als ik ga sporten. I'll figure it out.
Dit was het voor vandaag, en hopelijk kan ik jullie morgen dus een goede foto laten zien want ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Zouden jullie wel eens een nieuw kapsel willen proberen?
Love,

Diana

1 opmerking:

  1. Leuk!! Ik durf nooit een ander kapsel te doen...ik denk dan altijd dat het niet staat xD nou ja,,

    Leuke blog, ik volg je ;)

    Xx www.maartje-busyfunlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.