Pagina's

maandag 22 augustus 2011

Nieuwe lay-out ☮

Zoals jullie zien is mijn blog helemaal veranderd. Nou ja, helemaal, een aantal dingen zijn anders:

✓ Een nieuwe banner
✓ Andere achtergrondkleur
✓ Ander lettertype
✓ In de zijbalk een nieuwe gadget met 'twitter-updates'

De vorige lay-out was zomers en vrolijk. We gaan nu weer richting de herfst en ik vond het tijd dat mijn blog wat strakker werd. Daarom heb ik gekozen voor een kleurrijke banner maar voor de rest zwart, wit en grijstinten.

HELP!
Ik ben nog niet zo heel lang actief als blogger en een aantal dingen begrijp ik nog niet helemaal. Ik kan er bijvoorbeeld niet achter komen hoe ik tabbladen toevoeg in de balk onder mijn banner. Je krijgt standaard een 'home' tabblad, maar het lukt maar niet om er meer bij te doen! Ook weet ik niet hoe ik mijn label wolk zo moet krijgen dat als ik mijn artikelen tag ze niet los verschijnen in de wolk maar dat één bepaald label groter wordt naarmate die vaker gebruikt wordt. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen maar ik hoop dat jullie me begrijpen. Voor nu heb ik mijn label wolk maar weggehaald omdat het er heel raar uitzag dat ze allemaal los stonden. Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou ik je heel erg dankbaar zijn!

Ook wil ik even melden dat ik weer actiever ga bloggen. Ik was de afgelopen tijd steeds druk met allerlei dingen maar nu is het weer rustiger en heb ik dus meer tijd om elke dag (mijn streven) te bloggen :)
Ik weet nog niet zo goed hoe ik het tijdens school ga doen. Dan heb ik natuurlijk een stuk minder vrije tijd, dus ik zal waarschijnlijk niet élke dag kunnen bloggen. Wel ga ik proberen het zo vaak mogelijk te doen.
Volgens mij heb ik jullie nu alles verteld!

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?
Love,

Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.