Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Duo nailpolish H&M

Eergisteren was ik bij H&M weer op broekenjacht. Ik ben goed geslaagd (ik heb een zwarte skinny gekocht en een donkerblauwe uit de nieuwe collectie), maar naast de aanschaf van de dingen die ik echt nodig had zag ik nog iets grappigs hangen bij de cosmetica afdeling: de duo polish!



Het is simpelweg een middenstuk met twee kwastjes en aan beiden uiteinden een potje nagellak. De potjes zijn niet heel groot uiteraard, maar toch wel is leuk om te proberen. De kwaliteit van de nagellak is heel goed: na twee laagjes heb je een perfecte dekking. Ook lakt hij niet streeperig. Wat wel een beetje lastig is met het lakken is dat het kwastje best zwaar is omdat er aan de andere kant nog een potje nagellak hangt. Dat is het enige nadeel.

Een swatch van de roze nagellak, van de rode heb ik er nog geen. Dit is alleen wel met een matte topcoat, dus  normaal glimt ie. Maar de kleur is hetzelfde.

Ik vind het wel eens leuk om te proberen en in je stash te hebben staan. Ook kost hij maar €2,95 wat ik heel goedkoop vind voor 2 kleuren nagellak én goede kwaliteit.
Heb jij deze nagellak al is uitgeprobeerd? Of heb je een andere kleur?
Love,

Diana

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.