Pagina's

maandag 15 juli 2013

Ask D Anything #2

Hoi allemaal! Onlangs ben ik een nieuwe 'serie' gestart, namelijk Ask D Anything. Hierin beantwoord ik (zoals de titel eigenlijk ook wel duidelijk maakt) vragen van de kijkers, jullie dus! De eerste aflevering was alweer verrassend lang geleden, dus het was hoog tijd voor de tweede editie. Op Twitter vroeg ik jullie brandende vragen te stellen onder #AskDanything. Ik heb de meest creatieve dingen langs zien komen en heb uiteindelijk een selectie beantwoord. Wie weet zit jouw vraag erbij, of vind je het gewoon leuk om mijn gekke verhalen aan te horen. Hoe dan ook, veel kijk plezier :)

Hoe zou jij er uit zien als je een eenhoorn was?
Love,

Diana 

33 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje! Ik zou graag nog eens naar Londen gaan. Als kind ben ik daar ooit geweest, maar ik herinner me er niet veel meer van. Je hebt me helemaal enthousiast gemaakt voor deze stad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie je er weer mooi uit! :) Zo zomers :)

    Leuke Ask D Anything!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!
    Ik dacht serieus dat die geluiden van bij mij kwamen,tot ik het bij die ijskar op pauze deed.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw jij kan mooi tekenen!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk filpje hoor.. haha je gezicht toen de ijscoman kwam :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem al op youtube, superleuk filmpje! Vooral toen de ijscoman langs kwam, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk weer!
    Maar zou je eens een kijkje willen nemen op mijn blog?

    www.inspirationforbeautyandfashion.blogspot.nl

    Alvast bedankt!

    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeyy! Super leuke video, ik had hem al gekeken gister maar ik moest even reageren vond ik!
    Want als ik een eenhoorn zou zijn zou ik lang krullende manen willen hebben in een leuk kleurtje lichtroze of mint ofzo, ik zou een strikje in mn staart hebben en een ying en yang teken op mn bil, omdat dat bij mij past :)

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke tekening!! En haha mijn ijscoman heeft hetzelfde muziekje :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, typische Nederlandse opmerking....gratis shoppen bij de duurste winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond die eenhoorn er echt nog mooi uit zien! :O

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik ben ook echt verliefd op Londen! Later ga ik sowieso daar wonen! :) En mooie eenhoorn! Leuk filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je naar Londen gaat! Ik ga er zelf als het goed is ook een paar daagjes heen deze zomervakantie, wanneer ga jij? Heel misschien zie ik je dan, of je bent al geweest en dan kan je tips geven misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your blog is so great!!
    Would you like to follow each other on bloglovin' ? xoxo
    gleamingspire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou roze zijn met sparkles all over, haha.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Diana,
    Laatst zag ik op de blog van Teske de Schepper dat zij een mazzel t (geen idee hoe je het schrijft) had gekocht met katjes erop. Die had ze besteld bij Forever 21.
    Misschien wat voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi iedereen!
    Ik wil even zeggen dat ik net een nieuw blog heb gemaakt!!
    En dat komt door Diana!!
    Ik vond het gewoon zo leuk wat ze deed dat ik dacht ik wil het ook doen!!
    Wil je mijn blog zien ga dan naar www.hoiikbenalisa.blogspot.com
    I love you Diana!!
    XOXO
    Alisa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb de zelfde trui haha!
    Leuke video,
    Je bent een mooie eenhoorn vind ik!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk filmpje. Ik vind je lippenstift mooi, waar komt die vandaan=

    BeantwoordenVerwijderen
  20. komt er nog iets online? je hebt al 6 dagen niks gepoost!

    echt jammer :((( !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha echt leuk! Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog kijkt! http://beautycuddle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Komt er nog een nieuw artikel? haha
    Al bijna een week geen berichten meer op de aller leukste blog haha

    I love youu

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke blog. Ik heb hem net ontdekt, maar kende je al via Youtube :D

    Liefs
    JOLIEFIE

    BeantwoordenVerwijderen
  24. post eens wat meer op je blog Aub.xxxxx
    veel bloggers doen zelfs 2 dingen per DAG!
    jij maar 2dingen per week ofzo :((

    dit is niet slecht bedoeld , want ik wil dit net omdat ik jouw post altijd zooooo leuk vind! het is gewoon een vraagje.

    en ja, sorry als je daar geen tijd voor hebt enzo...

    Liefs, Elke x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. pwetty unicorn ;D
    Hoe zou je eruit zien als kanariepiet? :x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Altijd als ik me verveel kijk ik naar jou!! :p :D

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.