Pagina's

maandag 22 juli 2013

DazzleVlogs: mijn tweede kanaal

VERRASSING: ik ben een tweede vlog kanaal gestart! Ik heb er heel lang over nagedacht, maar ik heb uiteindelijk de knoop toch echt doorgehakt. Het kanaal heet Dazzle Vlogs en zoals de naam al zegt komen hier alledaagse vlogs op, maar ook bloopers en andere extra's. Het verschil met mijn hoofdkanaal is dat ik hier dus geen tutorials en dergelijke op zet, maar jullie echt een inkijkje in mijn leven geef en het een stuk persoonlijker is. Dit geeft mij ook de gelegenheid om wat vaker actief te zijn omdat het niet allemaal super 'professioneel' is, maar het ook gewoon korte en snelle updates kunnen zijn. Video's waar ik eerst mijn hoofdkanaal niet mee wilde 'vervuilen' (ja dat klinkt heel gek, maar ik ben lichtelijk perfectionistisch) kan ik nu hier op kwijt. Ik ben er zelf heel enthousiast over en ik heb super veel zin om lekker veel te filmen. Er staan op dit moment al twee nieuwe video's op, een trailer (voor degenen die mij wellicht nog niet kennen) en de eerste echte vlog. Gisteren was ik wezen varen op de Amstel en besloot jullie mee te nemen.

Ik hoop dat jullie zo'n tweede kanaal net zo leuk vinden als ik. Jullie kunnen in ieder geval nog veel meer verwachten. Ik heb nu officieel vakantie en ga volgende week naar Londen en de week er op naar Turkijke: genoeg om te vloggen dus! Ik zal ze uiteraard ook hier op de blog zetten, maar je kan je voor de zekerheid alsnog abonneren omdat de video's altijd net wat eerder online staan op YouTube :)

Love,

Diana

16 opmerkingen:

  1. Ik ga me abonneren en echt een superleuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top idee ga ik me ook zeker op abboneren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top idee ga ik me ook zeker op abboneren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zege, ik ben geabonneerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik woon daar bij die woonboten, in dat gebouw daarachter aan de Cruquiuskade haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeej heeel leuk seg!
    Ik had het snel op Youtube al ontdekt :d

    LIefs
    JOLIEFIE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.