Pagina's

donderdag 4 juli 2013

I'm back!

YES, ik heb bijna vakantie! Ik heb mijn hertentamen erop zitten, het enige wat ik nu nog moet afronden is een herschrijving, maar voor de rest heb ik geen verplichtingen meer op de universiteit. Super fijn. Dat houdt ook in dat ik eindelijk weer lekker kan gaan bloggen. Volgens het weerbericht zou het ook eindelijk weer een beetje zomer worden en hopelijk kan ik dan misschien wat follow me around vlogs of zoiets dergelijks gaan doen. Laat maar weten of jullie dat leuk lijkt, ook al ga ik misschien niet iets super spannends doen zegmaar. Daarnaast heb ik nog veel meer leuke ideeën voor video's, dus ik zal zeker even gaan inhalen voor mijn afwezigheid!
In de tussentijd heb ik natuurlijk niet stil gezeten, maar het was over het algemeen vrij eentonig: leren. Wel ben ik 21 juni naar de presentatie van Tom Sebastian's nieuwe boek 'Happy go Beauty' geweest. Ik heb eerder met Tom samengewerkt voor zijn kanaal, en ik vond het erg leuk om mee te maken! Omdat ik onlangs wat foto's hiervan opgestuurd heb gekregen leek het me leuk om deze met jullie te delen. Mijn haar werd gedaan door de haarstyliste van Zenner en het resultaat was geweldig.




Het was die dag helaas super slecht weer, het regende en waaide kei hard. Natuurlijk had ik het geniale idee om op de fiets te gaan, dus ik kwam als een verzopen katje aan. Althans, ik had een mooi regenpakje dus mijn haar en jurk bleven (deels) gespaard. Mijn schoenen echter waren zo vreselijk doorweekt, bah. Maar goed, daarom was ik extra gelukkig dat mijn haar even mooi gedaan kon worden!


Ze had eerst vijf visgraatvlechten gemaakt en die vervolgens helemaal rommelig gemaakt. Tot slot stak ze de vlechten mooi op en deed er nog een paar accessoires in. 

Ook waren Frances en Mascha er, wat ik super gezellig vond! Hier nog even samen op de foto dus. Het was een leuke middag en uiteraard wil ik Tom nogmaals van harte feliciteren met zijn boek! 

Hebben jullie nog verzoeken voor video's of artikelen? Let me know! 
Love,

Diana 


39 opmerkingen:

  1. wil je pleace een keer een artikel doen over goed dekkende concealers? heb de nieuwe van catrice en de nieuwe van essence al geprobeerd maar geen enkele dekt goed genoeg voor onder mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit! En welkom terug natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, je haar is echt mooi gedaan!

    en ''50 (random) things in my room''
    lijkt me wel tof als je dat eens zou doen :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat je terug bent, ik heb je gemist, haha! Wat gaaf zeg je haar, het jurkje staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je haar zat echt supermooi zo! Vanwaar heb je dat leuke jurkje :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk jurkje! Het ziet eruit als een hele gezellige dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto's en je haar zit prachtig.!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke fotos! Ik vind je haar prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie eruit als een leuke dag! Leuk om ook weer iets van je te horen! Jou manier van bloggen vind ik erg leuk! Ik lees altijd met plezier, en kijk graag naar je filmpjes! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Diana! ik zou een unboxing video leuk vinden! Of een shoplog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, je haar zit echt prachtig Diana! Staat je heel leuk dat opgestoken haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wil je leuke winkeltjes in Amsterdam bespreken in een artikel? Jij komt vaker in Amsterdam dan heel veel mensen hier, dus heb je nog tips? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, mooie make up!
    Wat studeer jij trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je terug bent! En wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan niet wachten op nieuwe artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk jurkje heb je daar aan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zit je haar super mooi! Wanneer komt je nieuwe make-up stash video online? Misschien een make-up tutorial met zomerse blauwe oogschaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heey diana,
    Zou je een shoptour door Utrecht willen filmen?
    Met aanraders van leuke winkeltjes?
    -x-x-x-

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super mooie haar style! Als je meer vlogs post lijkt me erg leuk, wil je ook weer een keer een what's in my bag doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wil je pleeaaassee een keer een video maken over whats on my pfone ?? :))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heel erg leuk uit! Je haar zit echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hee, ik heb een paar ideeën voor je:

    -parfumstash
    whats in my beach bag
    -schoenen stash
    -updated make up stash
    -tags, zoals perfect imperfections enso!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. What's in my bag
      Schoenen stash
      En perfect imperfections heeft ze al gedaan!!

      Verwijderen
  23. Ziet er leuk leuk uit !! Ik was zo blij toen ik zag dat je een nieuwe blog geplaatst had, i totally love your blog.
    En vlogs ook dus lijkt me heel leuk als er weer een paar online komen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauww je haar en je jurkje! zo mooi!

    wil je op mijn site kijken??

    www.inbeautystuff.blogspot.com

    ^een hele leuke DIY staat erop!

    alvast bedankt!

    xx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wil je je stash filmpje maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een Baby Food Challenge lijkt me super vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Diana,

    Tof dat je weer terug bent, maar studeren gaat altijd voor natuurlijk en dat begrijpen wij wel. Ik zou het erg leuk vinden als je jouw zomerkleding wilt showen. Zie altijd onwijs veel leuke foto's en ben ook erg benieuwd naar al je crop tops en shorts etc..
    Geniet in ieder geval van je vakantie,

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben voor meer outfit/fashion video's, ik hou van je stijl!
    Lookbook filmpje maken van 1 week misschien?
    xx Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een filmpje van de Sims 3 Exotisch Eiland!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je bent echt een mooi meisje! Mooi haar (niet te lang, niet te kort), mooie ogen, leuke kledingstijl (vind ik persoonlijk), niet te dik, niet te dun, gaat goed om met make-up (niet te overdreven, wel dat je er nét wat mooier uitziet) enz...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind jou zooo mooi!
    Zou het leuk vinden om die vlogs te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.