Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

Get ready with me ❀ festival

Hey! Ik heb eindelijk weer een video voor jullie. Mijn vorige is inmiddels een week geleden (als het niet meer is) wat ik altijd heel vervelend vind aangezien ik dol ben op vloggen. Gisteren ging ik naar het Over het IJ festival in Amsterdam en ik besloot te filmen hoe ik me klaar maakte. Dit gaf me ook gelijk weer een beetje de kans om met jullie bij te kletsen. Hopelijk vinden jullie 'm leuk, veel kijk plezier :)

Willen jullie vaker dit soort video's zien?
Love,

Diana

33 opmerkingen:

  1. Heel leuke video :) Ik zag hem al op YouTube! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje, mag je inderdaad vaker doen! :) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk filmpje.! ooh de bel, ik heb maar 1 wenkbrauw bijgetekend, kut. haha ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe vaker van dit soort filmpjes!! Hele mooie, subtiele look trouwens!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk filmpje! Ik had hem al op Youtube gezien, ik vind je vlogs heel leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk filmpje! Ik vind het wel leuk als je vaker dit soort filmpjes maakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het heel leuk!
    Het jurkje is heel apart en mooi!
    En de make-up en sieraden maken het helemaal af!
    Het voelt net alsof we samen zitten te praten.
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk filmpje!!! en mooie haarband


    www.glittersenna.blogspot.nl

    voor al je beauty fashion en lifestylevragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit vond ik zo'n leuk filmpje moet je zeker vaker doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaa als je het vaker wilt doen, graag! Heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet dit zeker vaker gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuk, zeker vaker doen! En die highlighter van Mac is zooo mooi, die moet ik hebben :p

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk filmpje! Love your hair en je jurkje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag hem al op youtube, heel leuk gedaan weer !:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit echt een verschrikkelijk filmpje. Het komt nogal overdreven over , vooral op het einde me de jeee. Op sommige momenten lijkt het net als of je tegen een stel kleuters praat..

    Volgende keer dus beter niet meer zo´n filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het feit dat je dit anoniem zegt, zegt al genoeg over wat voor iemand je bent.. Zo gemene reacties geven alleen maar anonieme mensen :D wat je zegt is niet waar, als het zo verschrikkelijk was waarom heb je het dan uitgekeken?

      Verwijderen
  16. Echt een super gezellig filmpje!
    Zo kunnen we bij kletsen en zien hoe jij je make up doet.
    Zou leuk zijn als je het vaker deed. (;

    X Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. such a nice video :) your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je mag dit soort video's zeker nog eens maken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk filmpje hoor.. lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik hoop dat je festival leuk was :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk filmpje! Mag je vaker doen, is fijn om te kijken en te luisteren. Wat zie je er mooi uit! Dat jurkje staat je geweldig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk filmpje! waar is die onwijs leuke haarband gekocht? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Misschien moet je je wenkbrauwen met een iets lichtere tint bijtekenen.. Het steekt namelijk zo af bij je blonde haar. Gewoon een tip, geen haat. voor de rest vind ik je filmpjes altijd erg leuk om naar te kijken :) keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve diana wil je eens een keer een babyfood challenge doen met je zus of vriendinnen
    groetjes aria
    ps je filmpjes zijn superr leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve diana wil je eens een keer een babyfood challenge doen met je zus of vriendinnen
    groetjes aria
    ps je filmpjes zijn superr leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve diana wil je eens een keer een babyfood challenge doen met je zus of vriendinnen
    groetjes aria
    ps je filmpjes zijn superr leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Diana,
    Ik ben altijd zó beniewd met welk programma jij je filmpjes monteerd en dan ook die leuke teksten op je afbeelding van de miniatuur krijgt.
    Zou je dat misschien willen beantwoorden?
    Liefs Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Diana,
    Ik ben altijd zó beniewd met welk programma jij je filmpjes monteerd en dan ook die leuke teksten op je afbeelding van de miniatuur krijgt.
    Zou je dat misschien willen beantwoorden?
    Liefs Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.